Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-09-27, 02:19
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungen101
Jag personligen gillar det inte sen av ren erfarenhet vet jag hur många fejkar sin lycka som att man måste bevisa för andra. Men det borde nog majoriteten veta om vid detta laget.

Jag är glad att vissa människor klarar av att ha stabila relationer med motsatta könet.
Citera
2022-09-27, 03:59
  #26
Medlem
Niguers avatar
Jag tycker det är obehagligt. Jag känner en märklig otrevlig rysning längs båda sidorna av min rygg just nu. Varje gång något socialt medie-fenomen spiller över på något av de asociala medierna jag deltar i upplever jag avsmak för sociala medier och dess deltagare.
Citera
2022-09-27, 13:04
  #27
Medlem
Psoglavs avatar
Det är ett sjukligt beteende och vittnar om att vederbörande har ett alldeles för stort bekräftelse- och kontrollbehov. Är man trygg i sin relation behöver man inte visa upp den för hela världen på det där fjortisaktiga sättet.
Citera
2022-10-02, 11:25
  #28
Medlem
BigFatCones avatar
Just såna där saker som jag inte riktigt förstår varför man postar på sociala medier. Det där är ju vanliga, normala och vardagliga saker. Jag vill veta dom saker du gör, som är i alla fall lite ovanliga. Alla. Äter. Middag.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback