Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-05, 19:33
  #133
Medlem
rattata22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Varför ska jag svara på det din idiot, tror du att jag driftar Flashback?
Hur smart tycker du ditt fokus på kodbasen och exit-noder i TOR var, på en skala 1-10?
Jag är lite nyfiken över hur du tycker att dina egna svar är svara då allt jag föreslog var att Cloudflare bör införas, samt att blockera Tor (skrivs med små bokstäver btw niggerboy) är korkat och visar på att Flashback inte vet hur man ska hantera en DDoS alls.

Att kodbasen är värdelös har admin själv skrivit. Forumet har i princip stått stilla i åratal nu.
Citera
2022-10-05, 19:35
  #134
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rattata22
Jag är lite nyfiken över hur du tycker att dina egna svar är svara då allt jag föreslog var att Cloudflare bör införas, samt att blockera Tor (skrivs med små bokstäver btw niggerboy) är korkat och visar på att Flashback inte vet hur man ska hantera en DDoS alls.

Att kodbasen är värdelös har admin själv skrivit. Forumet har i princip stått stilla i åratal nu.

Du svarade inte på frågan:
Hur smart tycker du ditt fokus på kodbasen och exit-noder i TOR var, på en skala 1-10?

Att kodbasen är värdelös hur tycker du det påverkar när vi diskuterar DDOS?
Citera
2022-10-05, 23:24
  #135
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Där vill jag ge dig mitt stöd "Sugmag" att man fattar misstankar om att det är samma personer som uppges ha på olaglig väg kommit över en databas med uppgifter om användare på Flashback som ligger bakom attacken mot Flashback. Admin borde nog vidta åtgärder för att forumet ska stå emot såna attacker .
Admin vidtar nog garanterat åtgärder för att stå emot såna attacker. Den databasen läckte 2007. Det är alltså inte samma personer som hackade databasen som spammar och ddosar Flashback, de har antagligen bara köpt konton från databasen.

Spamma och ddosa är typiskt script kiddies. Det kräver ingen skill och inga kunskaper, men idioterna som hejar på dem tycker att de är världsklass-hackare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback