• 3
  • 4
2022-09-01, 20:59
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomigubben
Exotiska utseende? ser ut som en transa.
Troligen en MTF, transgender.
Citera
2022-09-02, 06:06
Medlem
KreugerGulds avatar
En evig sömn efter vaccinet! Skandalen sipprar upp långsamt allt efter stjärnorna trillar av pin. Kavla upp Börje Salming har ju fått als efter sprutan
Citera
2022-09-02, 06:35
Medlem
Hamsterbolls avatar
Eftersom hon sak saknade mjälte var hon i riskgrupp och hade antagligen tagit 5-6 doser vaccin.
Citera
2022-10-02, 14:52
Medlem
Fotboll12s avatar
Märkligt nog finns fortfarande(!) inget besked om vilket virus som tog Charlbi Deans liv. Det har nu gått över en månad.

What’s going on?
Senast redigerad av Fotboll12 2022-10-02 kl. 14:57.
Citera
2022-10-03, 14:50
Medlem
Fotboll12s avatar
Kanske är det bara jag som tycker den här TT-texten är störd? Inte ett ord om att en av filmens huvudpersoner är död. Man låtsas som ingenting.

https://www.dn.se/kultur/hollywoodst...le-of-sadness/
Citera
2022-10-07, 13:41
Medlem
Fotboll12s avatar
Jag får för mig att cyniska krafter vill klara av alla premiärer av Ruben Östlunds film innan vi får veta detaljerna om Charlbi Deans död.

Låt säga att det var covid. Stor potential för oro isåfall – inte minst i Sverige som ju vägrar ta pandemin på allvar.
Citera
2022-11-17, 11:13
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag får för mig att cyniska krafter vill klara av alla premiärer av Ruben Östlunds film innan vi får veta detaljerna om Charlbi Deans död.

Låt säga att det var covid. Stor potential för oro isåfall – inte minst i Sverige ju som ju vägrar ta pandemin på allvar.

Nätet verkar fortsatt soprent på info om vilket virus som dödade Charlbi Dean. Det kanske bara är jag som bryr mig? Det skulle räcka med beskedet ”Inte covid” för att jag ska släppa detta men inte ens det får vi.

Hennes anhöriga var snabba och bestämda med beskedet att det inte var vaccinet mot covid som var inblandat i hennes död men sedan verkar de ha blivit helt tysta.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-11-17 kl. 11:22.
Citera
2022-12-22, 11:32
Medlem
Kungsgardens avatar
Hon hade en hund. Det kan ha varit den som bidrog till det mycket tidiga frånfället då bakterien som dödade stjärnan finns hos djur.

"Nu är dödsorsaken fastställd.

Obduktionen visar att hon dog av sepsis orsakad av bakteriesläktet capnocytophaga, en komplikation av hennes avsaknad av en mjälte, skriver*People."

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dness-stjarnan
Citera
2022-12-22, 13:11
Medlem
Charlbi Dean dog på grund av sepsis, en blodförgiftning, orsakad av bakterier.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dness-stjarnan

edit: sen
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här