Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-31, 18:01
  #1
Medlem
Varför vill var och varenda människa bli en j*vla influencer nu för tiden? Har man verkligen inga större ambitioner i sitt liv än att bli en j*vla influencer?
__________________
Senast redigerad av RoligNykterSlampa 2022-08-31 kl. 18:02. Anledning: Glömt ord
Citera
2022-08-31, 18:10
  #2
Medlem
rattata22s avatar
Slappt jobb och du får betalt för att ladda upp bilder/videor på allt tråkigt skit du gör på dagarna. Vad är att inte gilla med det?
Citera
2022-08-31, 18:18
  #3
Medlem
För att de tror att det innebär att man inte jobbar speciellt mycket, får enormt mycket uppmärksamhet och är bättre än vanliga människor.
Citera
2022-08-31, 21:35
  #4
Avstängd
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av initieramig
För att de tror att det innebär att man inte jobbar speciellt mycket, får enormt mycket uppmärksamhet och är bättre än vanliga människor.

Detta tror jag också, man tror på stora pengar med minimal ansträngning vilket jag inte tror är fallet. Tycka vad man vill om t.ex Jocke och Jonna, personligen gillar jag dom inte överdrivet. Fattar dock att de ändå arbetat rätt hårt för sin framgång.
Citera
2023-01-01, 13:56
  #5
Medlem
Frågan är väl mer om vad gör dom sen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback