2022-08-31, 17:58
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Bästa chips du kan köpa. Black garlic är bra. Det är dock bättre att göra egna chips.
Black garlic är som narkotikum!

Testa att doppa dom i vitlöksdip, fucking oslagbart!
Citera
2022-08-31, 18:27
Medlem
Jannebigplays avatar
Gårdschips är de bästa chipsen. Piri piri och vitlök! Black Garlic är också bra samt Tryffel. Spottar på alla andra chips.
Citera
2022-08-31, 22:29
Medlem
LeCastles avatar
Vad rekommenderar ni för smak?

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Bästa chips du kan köpa. Black garlic är bra. Det är dock bättre att göra egna chips.

Vem f-n har tid att göra egna chips?
Citera
2022-08-31, 22:36
Medlem
Jag köpte Jalapeno häromdagen.
De var riktigt goda, men utseendet var inte bra. Rätt mörka, åt rött håll. Såg ut som bbq chips. Hade väntat mig ljusa chips med lite grönt på. Påsen var grön.
Rätt små chips med.

Men jag kan klart tänka mig att köpa de igen.
Ska prova black garlic nästa gång. Älskar black garlic som krydda i mat.
Citera
2022-08-31, 22:49
Medlem
Conchas avatar
Piri Piri är extremt goda! Älskar att doppa dem i holidaydip. En annan bra grej med Gårdschips är att man kan läsa på baksidan av påsen om var exakt potatisen är odlad (kordinater) samt vilken bonde som har odlat potatisen. Fint tycker jag
Citera
2022-08-31, 22:57
Tryffel och på önskelistan om de hade kunnat fixa salt och vinäger.

https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiOkanJ9_H5AhXC2bIKHcZ-DZsYABAGGgJscg&sig=AOD64_16bnOrK934gca58fl_dxrhlj_ e1Q&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjl65_J9_H5AhVSmYsKHYF0Bt cQwg8oAHoECAQQCg&adurl=

Ja, herregud jag måste vara incel, fachist, nazist, rasist, homofob grundat på min åsikt nu.

Det är så att jag stör mig så jävla mycket när företag ska ta politiska ställningar med sina varumärken.

Jag har en nära barndomsvän som kom ut som gay för 3 år sedan och jag har noll problem med detta vi umgås fortfarande. Jag ser inte ner på sexuell läggning och han som jag tycker att pride från starten var bra, men har gått över till ett politiskt spel för gallerierna.

Citerar min goda vän

"Priderörelsen är så oerhört osmakfullt hur de presenterar sig inför åskådare, de framstår som att man skulle vara extremt pervers bara för att man är gayPride är vad som idag får en att skämmas för hur de propagerar i media".
Citera
2022-08-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Tryffel och på önskelistan om de hade kunnat fixa salt och vinäger.

https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiOkanJ9_H5AhXC2bIKHcZ-DZsYABAGGgJscg&sig=AOD64_16bnOrK934gca58fl_dxrhlj_ e1Q&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjl65_J9_H5AhVSmYsKHYF0Bt cQwg8oAHoECAQQCg&adurl=

Ja, herregud jag måste vara incel, fachist, nazist, rasist, homofob grundat på min åsikt nu.

Det är så att jag stör mig så jävla mycket när företag ska ta politiska ställningar med sina varumärken.

Jag har en nära barndomsvän som kom ut som gay för 3 år sedan och jag har noll problem med detta vi umgås fortfarande. Jag ser inte ner på sexuell läggning och han som jag tycker att pride från starten var bra, men har gått över till ett politiskt spel för gallerierna.

Citerar min goda vän

"Priderörelsen är så oerhört osmakfullt hur de presenterar sig inför åskådare, de framstår som att man skulle vara extremt pervers bara för att man är gayPride är vad som idag får en att skämmas för hur de propagerar i media".
Dom gör vad som säljer. Hade det varit inne med nazism nu hade du sett ett hakkors på påsen.
Citera
2022-08-31, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Dom gör vad som säljer. Hade det varit inne med nazism nu hade du sett ett hakkors på påsen.

Business as usual eller vad är det man säger.
Citera
2022-08-31, 23:49
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autsource
Parmesan är absolut bäst MEN alldeles för ofta får man en påse där de antingen är brända eller smakar unket. Skulle uppskatta att omkring 20% av påsarna är dåliga.

Har samma upplevelse från Gårdschips och det är ett lotteri – var tredje gång får jag en påse utan smak eller en unken sådan. Senaste gången klagade jag direkt till dem och fick ersättning. De gånger innehållet är felfritt är chipsen däremot bland de bästa på den svenska marknaden. Men de måste arbeta hårdare med sin kvalitetssäkring, som i dagsläget tyvärr inte når hela vägen fram.

/AI
Citera
2022-09-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname

Det där är Lantchips som tillverkas i Södertälje, Gårdschips görs i Laholm långt från Pride

Black Garlic är förövrigt jävligt goda.
Citera
2022-09-01, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Har samma upplevelse från Gårdschips och det är ett lotteri – var tredje gång får jag en påse utan smak eller en unken sådan. Senaste gången klagade jag direkt till dem och fick ersättning. De gånger innehållet är felfritt är chipsen däremot bland de bästa på den svenska marknaden. Men de måste arbeta hårdare med sin kvalitetssäkring, som i dagsläget tyvärr inte når hela vägen fram.

/AI
Märkligt för på påsen står: "Varje chips i den här påsen ska smaka bra. Därför är vi extra omsorgsfulla med detaljerna. "
Citera
2022-09-01, 16:50
Medlem
CalzoneItalias avatar
Någon som testat dessa`? Är dom goda`?

https://d2rfo6yapuixuu.cloudfront.ne...ter_axfood_400
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem