Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-04-08, 13:53
  #25
Medlem
448s avatar
Värt o känna till , dom som arbetar med avlyssning i dessa bunkers är samhällets soptip , samhall,psykisktsjuka o särlingar o fula o hatiska.

Man måste ha folk som inte umgås med vanliga , snacka skit om såna.
Det har hänt att bevakningsbunkers blitt sönderslagna....🤣

Sitter massa feta autister där med vidrigt motbjudande socialfall till kärringar...
Citera
2023-04-08, 16:19
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Värt o känna till , dom som arbetar med avlyssning i dessa bunkers är samhällets soptip , samhall,psykisktsjuka o särlingar o fula o hatiska.

Man måste ha folk som inte umgås med vanliga , snacka skit om såna.
Det har hänt att bevakningsbunkers blitt sönderslagna....🤣

Sitter massa feta autister där med vidrigt motbjudande socialfall till kärringar...

Har du något av adressernna till ett av dessa "övervakningsbunkers"? Ett ställe där operatörer, samordnare eller underhållshandläggae hålller till för påverkans- och psykologiska operationer.

Deras röster har lovat mig flickvänner i något år nu så jag tänkte förhöra dem på plats vad det är som dröjer.
__________________
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-08 kl. 16:21.
Citera
2023-04-09, 14:25
  #27
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Har du något av adressernna till ett av dessa "övervakningsbunkers"? Ett ställe där operatörer, samordnare eller underhållshandläggae hålller till för påverkans- och psykologiska operationer.

Deras röster har lovat mig flickvänner i något år nu så jag tänkte förhöra dem på plats vad det är som dröjer.


Nu snackar du ju skit men övervakningscentralerna är som Polisens RLC centraler men samlar in underättelser med angivarorganisationer ute på fältet som består av socfall,arbetslösa,incels,pedofiler o totalt förlorade människor som har massa tid.

Dessa sköter den allmäna övervakningen som t.ex sänder ut en radiobil om det uppstår folksamling.

Diverse olika avlyssningar kan även hanteras här

Hinner inte skriva nu är semester nu
Citera
2023-04-09, 18:55
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Nu snackar du ju skit men övervakningscentralerna är som Polisens RLC centraler men samlar in underättelser med angivarorganisationer ute på fältet som består av socfall,arbetslösa,incels,pedofiler o totalt förlorade människor som har massa tid.

Dessa sköter den allmäna övervakningen som t.ex sänder ut en radiobil om det uppstår folksamling.

Diverse olika avlyssningar kan även hanteras här

Hinner inte skriva nu är semester nu

Jag snackade om psyopsen. De har på något sätt skapat en lina in i lägenheten så att jag ska kunna höra dem utan att se. De brukar kommentera saker jag gör inline och min tele- och datorkommunikation.
__________________
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-09 kl. 18:57.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback