2022-08-25, 18:50
Medlem
Om man köper mdma kristaller på gatan hur kan man se det om det är ren mdma kristaller? Jag har sett bilder på hur de ser ut men brukar de blanda mdma kristaller såsom de gör med kola?
Citera
2022-08-25, 19:03
Medlem
Både ja och nej. Självklart ser ett tränat öga och luktsinne osv ganska lätt skillnaden. Är det däremot någon som aldrig sett mdma så kan han nästan omöjligt avgöra skulle jag säga.
Citera
2022-08-25, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrrefarre
Både ja och nej. Självklart ser ett tränat öga och luktsinne osv ganska lätt skillnaden. Är det däremot någon som aldrig sett mdma så kan han nästan omöjligt avgöra skulle jag säga.

Vad är det för svammel egentligen?

Du beskriver inte ens om mdma har speciell lukt eller utseende.

Hur ska jag veta att jag får ren mdma om jag ska köpa den på gatan?

Jag kan inte chansa genom betala och sen gå hem o testa med en sån test kit. Jag vill veta när jag ser eller kanske genom lukt.
Citera
2022-08-26, 00:24
Medlem
Nej det kan du inte. Det är därför du köper från personer som du har erfarenhet av. Du har ingen aning vad som är i pillerna eller om det finns giftiga restprodukter etc. Jag skulle vilja argumentera för att den största anledningen till varför man inte ska knarka är att det är väldigt svårt att veta vad du får i kroppen. Knark är smutsigt, det kan även vara giftigt om det inte tillverkat på rätt sätt.

Skulle du äta en cheeseburgare som en hemlös tryckt upp i stjärten och sedan slängt i en papperskorg?
Citera
2022-08-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Vad är det för svammel egentligen?

Du beskriver inte ens om mdma har speciell lukt eller utseende.

Hur ska jag veta att jag får ren mdma om jag ska köpa den på gatan?

Jag kan inte chansa genom betala och sen gå hem o testa med en sån test kit. Jag vill veta när jag ser eller kanske genom lukt.
Ja.. vad ska jag säga egentligen? Har man sett mdma tidigare, känt och luktat på det så vet man. Till 90% iaf. Det luktar ju kemiskt. Smakar kemiskt (kanske lite lakrits) också. Ser ut som små glasstenar. Ibland lite grumliga champagnefärgade.

Ta med dig test kitet då? Testa på plats?
Citera
2022-08-27, 08:52
Medlem
Ser ut som glasstenar som säkert skavt litegranna mot varandra och bildat ett florsocker över alla stenar.

Har aldrig stött på helt transparenta mdma stenar.

Fråga: är en mer transparent mdma sten renare eller bara skräp?
Citera
2022-08-27, 09:18
Medlem
MDMA kan väl likt alla andra substanser se relativt olika ut beroende på hur det tillverkats och hanterats. Fukt och luft kan påverka väldigt mycket utan att för den delen påverka effekt. Exempelvis är valiteten lika bra även om kristallerna är krossat till pulver. Nu kanske jag dock jämför det lite väl mycket med amfetamin och annan centralstimulantia. Det enda är nog bara att ta en bomb och utvärdera som vanligt. Självklart ha i betänkande sin egen tolerans och dagsform som vid serotonerga substanser påverkar mer än dopaminerga i min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in