2022-08-25, 11:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
så har sett två olika tjejer äre den blonda eller den mulliga ? kan va bra o hitta rätt person
Dubbla njutningen - fantisera om båda!

Skämt åsido: enligt tråden är det "den blonda".
Citera
2022-08-25, 11:17
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Okej.

1. Detta är inom fritids, vilket omfattar åk 1-4 vanligen. Dvs 7-10 åringar. Det rör sig i vart inte om tonåringar.

2. Det rör sig om tre stycken anmälningar.

Din teori faller direkt.

Ja det var långsökt.
Men hens teori faller inte av dina två skäl.
Eller vet du bättre än andra att det är 7-10 åringar där?

Varför tog det TRE månader mellan brott och häktning?
Citera
2022-08-25, 11:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Ja det var långsökt.
Men hens teori faller inte av dina två skäl.
Eller vet du bättre än andra att det är 7-10 åringar där?

Varför tog det TRE månader mellan brott och häktning?
Det brukar vara det men uppgifter säger att det handlar om 9-12 åringar. Det är inga tonåringar som en del verkar fått för sig. Det är väl rätt vanligt att det tar lite när barn är inblandade.
Citera
2022-08-25, 11:20
Medlem
Lepekas avatar
Fy fan ni män som tycker detta är ok för att hon ser bra ut. Pinsamt, ni är ju svin rent ut sagt.
Och killar som ni attackerar tillbaka säkert att jag är ful osv bara för jag skriver så. Men alltså, det kvittar hur man ser ut för detta beteende är aldrig ok.
Citera
2022-08-25, 11:20
Medlem
vancover89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Dubbla njutningen - fantisera om båda!

Skämt åsido: enligt tråden är det "den blonda".
okej tack hon kunde fått vem som helst så hoppas de va värt
Citera
2022-08-25, 11:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
okej tack hon kunde fått vem som helst så hoppas de va värt
Men nu verkar hon tända på barn och av dessa kanske hon inte kan få "vem som helst". Vi vet ju inte heller åldern på de inblandade, ej heller vilket/vilka kön. Kanske är hon smyg-lebb och kunde hålla den läggningen separerad från "den riktiga världen" genom att förföra och våldta småflickor? Vem, vet, kanske får vi veta mer vad det lider...
Citera
2022-08-25, 11:31
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
...

[b] nja, de ungar som brukar gå på fritids brukar vara i åldern 7-10. Här ska det dock handla om barn i 3:an till 6:an dvs 9-12 år.

Tror inte nån av dem har ett sånt sug efter en SÅDAN fjäder i hatten.

Jag kanske har fått något om bakfoten men fritidshem finns väl tillgängligt för alla barn i åldern 7 - 13 och därför vet vi väl heller inte med säkerhet de målsägandes ålder?

Sedan är barn och unga olika och det här blir högst anekdotiskt men personligen minns jag att jag och mina klasskamrater började intressera oss för sex (på ett ganska barnsligt sätt) redan när vi gick i femte och sjätte klass. Det var väl ingen av oss som hade förlorat oskulden då och ingen som hade några sexuella erfarenheter att tala om men visst fantiserades det en del och snackades desto mer. Skulle man ha lagt till en 22-årig "lärarinna" i den situationen, som kanske till på köpet haft svårt med gränssättningar, skulle det definitivt ha snackats en hel del om henne också.
Citera
2022-08-25, 11:35
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Vad gäller det första så har sexuella övergrepp uppdagats då barnen fått blåsor eller sår som visat sig vara könssjukdomar. Sedan visar det sig att de blivit våldtagna. Pedofiler med könisar berättar inte för barnen att de bär på apkoppor eller klamydia.

Om det är någon som använder sig av känslor och åsiktsargument i diskussionen så är det du. Det är okej för vi är ingen domstol men var lite ärlig - om du tycker att 11 - 12 år är en lämplig ålder på grabbar för en vuxen heterosexuell kvinna (med pedofil läggning) att få fittan snaskad så måste du nog utveckla varför du anser att alla andra former sex med barn borde resultera i avrättning. Att du och din klass hade som hobby att runkfantisera om MILF:ar eller 23-åriga lärarstuderande väger inte heller speciellt tungt. Om det är någon som projicerar så är det du - "det är okej så länge kvinnan är snygg".

Men om det nu är så fint och coolt för en P11 att sätta sin lärare - varför smyger de med det? Om killen är värd en krispig och hög femma för att han fått fritidsassistentens fitta uppkörd i ansiktet istället för att försöka pilla på sin första flickvän i parallellklassen som normala barn gör.

Den här bruden verkar vara en spånig bekräftelsehora (och inte fan var hon speciellt snygg heller enlig mig) och som vuxen skulle jag se henne som skadat gods som myglar med vilka gränser hon ska dra mellan jobbet och privatlivet. Något som återkommer bland pedofiler. Eftersom bevisgraden är stark så finns det antagligen både olämpliga konversationer, bilder eller rent av filmade övergrepp i det här fallet. DNA-bevis ska inte uteslutas.

När jag tänker på kvinnliga pedofiler så ser hon ut som arketypen för dem. I alla fall vad gäller förövare som kommer i kontakt med barn via jobbet. Fjortizgalleri och bekräftelseknarkande.

Det fetade;

Killar i den åldern tror jag har rätt svårt att hålla tyst om något sånt här, dvs ”sexuella erövringar”, och det har ju kommit fram på något sätt?

Så nej, jag tror inte att dom lyckades hålla tyst om det speciellt länge.
Dom sa det till en, som sa det vidare osv osv. Viskleken du vet, som tog sig till oanade proportioner.
Citera
2022-08-25, 11:36
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Ja och det finns 65-åringar som resonerar som jävla 5-åringar. Du och jag vet att kronologisk ålder inte är hänger ihop med mental utveckling. Bara för att en 15-åring ser ut att vara 23 betyder det per automatik att den mentala mognaden matchar den ålder andra gissar på.

Pedofiler spelar så ofta ut "hen var mogen för sin ålder"-kortet. Paradoxen att de ständigt söker efter "mogna" barn är intressant - men att arbeta upp ett förtroende hos offret verkar vara en del av kicken. Då kan de sätta det i beroendeställning. Om det är äldre barn runt 11 - 15 som börjar intressera sig för sex så är det bara ännu ett sätt för dem att kombinera kontrollbehov och att ursäkta sina övergrepp som en belöning.
Är det okej för en pedofil att belöna kidsen med alkohol, tramadol och gräs? När man är 13 och uppåt börjar ungdomar bli intresserade av droger och hur man förhåller sig till dem. Om grabben erbjuds ett par jointar om han blir rövpulad av den snygga fritidsassistenten borde han väl få två höga femmor?
Det är att förenkla. Om du är framför någon som ser ut som "19 år" så tänker du ju att honhan tänker som en 19-åring. Detta är ofrånkomligt, man kan inte utgå ifrån att alla som är 10 har en 12-årings hjärna. Och säger sedan personen att honhan är 13 så blir du chockad och går därifrån med stor förvåning. Om du inte är pedofil för då trigga du tvärtom av åldern får jag anta.
Citera
2022-08-25, 11:37
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Extrem skillnad på fysiska utvecklingen av barn i just 12-15-årsåldern (jag har 5). Finns 12-åriga tjejer som med rätt (fel) klädsel ser ut att vara 19 och nygifta. Kanske inte killar på samma sätt men det finns alltid någon som sticker ut och ligger 5 år före de andra i fysisk utveckling, även mental.

Jo tack, jag vet.

Och jag minns fortfarande hur det var när jag själv var i den åldern.
Både gällande tjejer och killar.

Min första pojkvän fick dricka på krogen som 16-åring och var redan som 13-åring mer än huvudet längre och betydligt grövre än sina jämnåriga.
Citera
2022-08-25, 11:37
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det fetade;

Killar i den åldern tror jag har rätt svårt att hålla tyst om något sånt här, dvs ”sexuella erövringar”, och det har ju kommit fram på något sätt?

Så nej, jag tror inte att dom lyckades hålla tyst om det speciellt länge.
Dom sa det till en, som sa det vidare osv osv. Viskleken du vet, som tog sig till oanade proportioner.
Det är hur lätt som helst att förtrycka alla barn, även killar, till att inte säga något. Det räcker med att spela ut kort som "jag skvallrar för dina föräldrar", "jag står utanför din dörr", "det var ditt fel" eller liknande. Vi pratar om 12-åringar här, de gör som vuxna säger.
Citera
2022-08-25, 11:40
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det är hur lätt som helst att förtrycka alla barn, även killar, till att inte säga något. Det räcker med att spela ut kort som "jag skvallrar för dina föräldrar", "jag står utanför din dörr", "det var ditt fel" eller liknande. Vi pratar om 12-åringar här, de gör som vuxna säger.

Beror helt och hållet på vilka 12-åringar vi pratar om.

Jag tvingades flytta hemifrån som 13-åring, inte f*n var det någon vuxen som sa till mig vad jag skulle göra.
Bra eller dåligt säger jag inte, det blev folk av mig med.

Men alla 12-åringar är inte ”mamma/pappas lilla ögonsten”.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback