Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Vad gäller det första så har sexuella övergrepp uppdagats då barnen fått blåsor eller sår som visat sig vara könssjukdomar. Sedan visar det sig att de blivit våldtagna. Pedofiler med könisar berättar inte för barnen att de bär på apkoppor eller klamydia.
Om det är någon som använder sig av känslor och åsiktsargument i diskussionen så är det du. Det är okej för vi är ingen domstol men var lite ärlig - om du tycker att 11 - 12 år är en lämplig ålder på grabbar för en vuxen heterosexuell kvinna (med pedofil läggning) att få fittan snaskad så måste du nog utveckla varför du anser att alla andra former sex med barn borde resultera i avrättning. Att du och din klass hade som hobby att runkfantisera om MILF:ar eller 23-åriga lärarstuderande väger inte heller speciellt tungt. Om det är någon som projicerar så är det du - "det är okej så länge kvinnan är snygg".
Men om det nu är så fint och coolt för en P11 att sätta sin lärare - varför smyger de med det? Om killen är värd en krispig och hög femma för att han fått fritidsassistentens fitta uppkörd i ansiktet istället för att försöka pilla på sin första flickvän i parallellklassen som normala barn gör.
Den här bruden verkar vara en spånig bekräftelsehora (och inte fan var hon speciellt snygg heller enlig mig) och som vuxen skulle jag se henne som skadat gods som myglar med vilka gränser hon ska dra mellan jobbet och privatlivet. Något som återkommer bland pedofiler. Eftersom bevisgraden är stark så finns det antagligen både olämpliga konversationer, bilder eller rent av filmade övergrepp i det här fallet. DNA-bevis ska inte uteslutas.
När jag tänker på kvinnliga pedofiler så ser hon ut som arketypen för dem. I alla fall vad gäller förövare som kommer i kontakt med barn via jobbet. Fjortizgalleri och bekräftelseknarkande.
Det fetade;
Killar i den åldern tror jag har rätt svårt att hålla tyst om något sånt här, dvs ”sexuella erövringar”, och det har ju kommit fram på något sätt?
Så nej, jag tror inte att dom lyckades hålla tyst om det speciellt länge.
Dom sa det till en, som sa det vidare osv osv. Viskleken du vet, som tog sig till oanade proportioner.