Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-24, 13:50
  #1357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MB63S
Jag tycker alla som har tid under julen ska se den sanna berättelsen.
INDICTMENT: THE McMARTIN TRAIL
Den visar ganska bra på när inkompetens från polis och karrierslysten åklagare hittar sina egna sanningar. Det är inte bara i usa folk försöker göra sig karriärer på andras bekostnad.
Hela förundersökningen borde ha lagts ner i detta fall. Man kan inte ha polisiära vänner som utreder familjers polisanmälan.

Detta sker varje vecka i svenska domstolar i Sverige.
Citera
2022-12-25, 18:02
  #1358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Detta sker varje vecka i svenska domstolar i Sverige.
Länka till dessa domar.
Citera
2022-12-25, 18:03
  #1359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Du har så rätt! Bara i Luleå tingsrätt senaste åren har flertalet oskyldiga blivit dömda för liknande saker. Jag hoppas verkligen sanningen kommer fram om alla mäns och deras anhöriga de har förstört för.
Hur ver du det? Du verkar ha en personlig agenda där du slänger ut dig saker som du aldrig backar upp med fakta.
Citera
2022-12-25, 20:06
  #1360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Hur ver du det? Du verkar ha en personlig agenda där du slänger ut dig saker som du aldrig backar upp med fakta.

Som jag inte kan backa? Jag visste inte att jag måste backa något. När det gäller denna kvinna i denna tråd så har domstolen frikänd henne. Behöver jag backa det?

Om alla andra som dömts. Om du läser lokaltidningen som jag gör så kan du se att senaste 2 åren har det explosionsartat anmälts sexualbrott i 4 kanten området. För alla dessa fall har det funnits tråd här på FB. Jag har läst trådarna, sett domarna, FUP osv och mitt påstående grundar sig i det. Hur ska man ens backa så mycket information?

Om jag har något personligt angagemang : känner inte kvinnan detta forum
Citera
2022-12-26, 11:52
  #1361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Detta sker varje vecka i svenska domstolar i Sverige.
Och det vet du hur?
Citera
2022-12-26, 11:53
  #1362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Du har så rätt! Bara i Luleå tingsrätt senaste åren har flertalet oskyldiga blivit dömda för liknande saker. Jag hoppas verkligen sanningen kommer fram om alla mäns och deras anhöriga de har förstört för.
Och detta påstående har du bevis för förstås?
Citera
2022-12-26, 17:53
  #1363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Och det vet du hur?

Läser nyheter, FB. Rekommenderar dig detsamma så du förstår vad du argumenterar emot
Citera
2022-12-26, 17:55
  #1364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Och detta påstående har du bevis för förstås?

Bevisen finns här på FB. Läs alla trådar, där finns domar, fup osv. Läs dem så ser du vilken orättvisa som finns. Svårt att länka då du inte är särskild specifik.
Citera
2022-12-26, 17:59
  #1365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Bevisen finns här på FB. Läs alla trådar, där finns domar, fup osv. Läs dem så ser du vilken orättvisa som finns. Svårt att länka då du inte är särskild specifik.
Nej de finns inte. Jag har läst. Länka om du vet så väl, annars vet vi att du bara ljuger.
Citera
2022-12-26, 18:00
  #1366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Läser nyheter, FB. Rekommenderar dig detsamma så du förstår vad du argumenterar emot
Jag tror att jag är minst lika insatt i Sveriges domar och domstolar som dig, så fram med var du hittar dina rättssäkra domar.
Citera
2022-12-26, 21:45
  #1367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej de finns inte. Jag har läst. Länka om du vet så väl, annars vet vi att du bara ljuger.

Du kommer inte få några fakta av den användaren hen skriver bara påhitt o strunt. Nån som för något eget krig mot sexbrottsdomar man kan bara att hen inte har riktigt rent mjöl i påsen
Citera
2022-12-31, 13:22
  #1368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Och detta påstående har du bevis för förstås?
Gäller allmänt att , lyssna på bard så fattar du .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback