• 3
  • 4
2022-08-30, 17:57
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Och några frasiga färska femhundringar pä det...
En bra sak som detta strul med Coop och Swedbank gett mig är att jag ändå har några femhundringar i plånboken numera och är beredd att betala kontant om det elektroniska inte fungerar.
Citera
2022-08-31, 02:33
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Och några frasiga färska femhundringar pä det...

Yes, som även omsätts och ersätts med någorlunda regelbundenhet. Vill vi ha den möjligheten även i framtiden duger det inte att lagra några stycken sedlar utan de måste användas också.
Citera
2022-08-31, 16:20
Medlem
Har sedlar i plånboken hela tiden, men slutat att handla på Coop så jag är för närvarande omedveten om kortstörningarna. Någon på Flashback som jobbar på Swedbank? Vill ha ett uttalande.
Citera
2022-09-27, 13:13
Medlem
Problemen för mitt kontokort kvartstår, men fortfarande endast på Coop. En vän till mig sa att det beror på att Swedbanks kort 'är lite smalare än andra kort och därför glappar i vissa kortläsare.

Men det är konstigt eftersomn de ggr som jag handlar på Coop och det fungerar så funkar det alltid perfekt direkt, de andra gångrna då kortet strular så funkar det först efter 4 försök.

Om det beror på kortets tjocklek så borde det ju inte funka efter 4 försök eller omedelbart utan mer slumpmässigt utfall på strulet?
Citera
2024-05-12, 10:24
Medlem
Senaste rapport om kortet: har nytt kort nu så det fungerar bättre, även på Coop men jag har ALLTID kontanter i min plånbok nu. CASH IS KING som Anders Sydborg säger.
Citera
2024-05-12, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Senaste rapport om kortet: har nytt kort nu så det fungerar bättre, även på Coop men jag har ALLTID kontanter i min plånbok nu. CASH IS KING som Anders Sydborg säger.
Ni har alltså endast ett kort som det går att betala med? Det anbefalles städse att ha minst två, kanske tt betal- och ett kreditkort.
Vid blippning skall det normalt gå direkt vid belopp på maximalt 400 kronor, är beloppet högre så kommer en anmodan att ange kod. Dock skall det ibland bli dylik anmodan även vid lägre belopp.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in