Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-07-04, 00:08
  #13
Medlem
Bejjbiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Någon som vet vad som händer om man sväljer 100 st citodon?



Varför ta 100 St för? varför inte bara ta några och må bra istället för att riskera livet?
Citera
2006-07-04, 00:59
  #14
Medlem
visslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Great Cthulhu
Fatta hur nojig jag är med mitt nuvaranda intag av 8 citodon om dagen - Det blir 4 gram paracetamol. Visserligen skall det vara "safe" men jag tycker fortfarande det suger. Jag gillar min lever. Ska trappa av så fort jag kan röra på mig utan att skrika.

Paracetamol är äckligt.

Din lever kommer inte ta skada av 4g paracetamol varje dag om du har en normalt frisk lever. Isåfall hade jag haft grova leverskador nu. Så du kan verklien känna dig safe.
Citera
2006-07-04, 01:19
  #15
Medlem
hmm... jag har smällt i mig 40 st citodon under helgen dock inte alla på en gång utan under 3 dagars tid men ändå och jag har relativt ont i buken just för tillfället! kanske borde kolla upp det .
Citera
2006-07-04, 02:29
  #16
Avstängd
DeExEms avatar
Ah fan va skönt. Jag som suttit och nojjat lite över att jag snart kommer smälla i mig 6 - 8 st kanske och råka ut för något

Är det bra att blanda med röka. Någon som vet?
Citera
2006-07-04, 02:46
  #17
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Är det bra att blanda med röka. Någon som vet?

Det fungerar kanon att blanda! Dock föredrar jag kodeinruset ensamt eller tillsammans med tramadol och diazepam, men det är helt klart en smaksak! Testa och utvärdera, det är intet farligt eller så. Många tycker det är skönt, jag också. Men som sagt, hellre ensamt eller med andra opiater + något bensodiazepinderivat.
Citera
2006-07-04, 20:45
  #18
Avstängd
I min ungdoms dagar! hittade jag min faders medecin föråd.
Där hade han citodon ej brus, jag tog 30 stycken effekten jag fick var dne att jag låg i 48 timmar o svettdes o hade feber o mådde allmänt skit!!!!!
Haha jag trodde att de skulle vara likadant som o ta benso....

Nu vet jag bätte
Citera
2006-07-04, 20:54
  #19
Avstängd
Ganjalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejjbiie
Varför ta 100 St för? varför inte bara ta några och må bra istället för att riskera livet?

För han kanske vill döda sig själv?
Citera
2006-07-05, 01:03
  #20
Medlem
canibuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Great Cthulhu
Fatta hur nojig jag är med mitt nuvaranda intag av 8 citodon om dagen - Det blir 4 gram paracetamol. Visserligen skall det vara "safe" men jag tycker fortfarande det suger. Jag gillar min lever. Ska trappa av så fort jag kan röra på mig utan att skrika.

Paracetamol är äckligt.

jag hade 4-5g paracetamol om dagen i 8mån utan några problem,
så hade du bara en hyffsat frisk lever innan du börja så är ingen störe fara
Citera
2006-07-05, 02:17
  #21
Medlem
chemeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Coolt. Men vad händer liksom? Somnar man bara in eller ligger man och har sjukt ont i ett par timmar?

Tror du någon har återvänt för att berätta?

EDIT: Undrar om FB kan hamna i blåsväder om någon tar livet av sig och det kopplas hit. Väldigt schysst liksom..
Citera
2006-07-05, 02:38
  #22
Medlem
Bourlogs avatar
Får jag fråga varför man skulle vilja stoppa i sig en massa citodon? :
Citera
2009-02-28, 22:50
  #23
Medlem
azzus avatar
En OT fråga till alla cittare;
Vad är dagliga konsumtionen av citodon hos er?
Citera
2009-02-28, 23:02
  #24
Medlem
Lures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Ah fan va skönt. Jag som suttit och nojjat lite över att jag snart kommer smälla i mig 6 - 8 st kanske och råka ut för något

Är det bra att blanda med röka. Någon som vet?

Jag åt 5st en gång, en timme senare låg jag på golvet å vred mig i plågor, aldrig haft så ont i magen. Men jag kanske är överkänslig eller nått. Lycka till :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback