2022-09-23, 14:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Tror att klockslaget tas bort när matchen spelats, kollar man längre ner på sidan så står det

SUNDAY, SEPTEMBER 25TH
7:00 PM
CEST

Saints logo
NO
Panthers logo
CAR
CEST

Texans logo
HOU
Bears logo
CHI
CEST

Chiefs logo
KC
Colts logo
IND
CEST

Bills logo
BUF
Dolphins logo
MIA
CEST

Lions logo
DET
Vikings logo
MIN

Sorry för ful copy/paste
Ja, så långt tänkte jag inte heller men från och med nu ska jag definitivt kolla sånt; jag som trodde jag hade en match att glo på men nu har jag ju redan förstört det genom att kolla resultatet...
Citera
2022-09-23, 14:49
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ja, så långt tänkte jag inte heller men från och med nu ska jag definitivt kolla sånt; jag som trodde jag hade en match att glo på men nu har jag ju redan förstört det genom att kolla resultatet...

Been there, done that Men man lär sig med tiden.

Sen kan du bocka ur slidern för Show Scores på NFL.com, så visas inga resultat när man är inne o kollar schemat
Citera
2022-09-23, 14:51
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Been there, done that Men man lär sig med tiden.

Sen kan du bocka ur slidern för Show Scores på NFL.com, så visas inga resultat när man är inne o kollar schemat
Jag försökte med det men då krävdes inloggning...
Citera
2022-09-23, 14:54
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag försökte med det men då krävdes inloggning...

Misstänkte att det kanske var så, men va fan, det är väl bara att regga ett konto, även om du inte skaffar game pass?
Citera
2022-09-23, 15:02
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Misstänkte att det kanske var så, men va fan, det är väl bara att regga ett konto, även om du inte skaffar game pass?
Nä, game pass skippar jag; glor på det som bjuds på C more istället
Citera
2022-10-02, 23:56
Medlem
Jaha det var ju ett jävla drag i denna tråd!

A. Rodgers passar bollen, men de sitter ju inte där de ska! A. Jones springer och håller i bollen, och det gör han mycket bra!

Nej, att GB förlorar första halvleken mot ett New England snart helt utan QB (för jag tror att han den nya rookien snart måste gå ut skadad med tanke på de tunga smällarna han får från blind side!) är ett mysterium och under all kritik. Har Rodgers ätit fel ost på förrmiddagen, kanske en ost från hillbilly-staten Illinois? Någor är det i vart fall, för att A. Rodgers kastar pick-six på Lambeau det händer ytterst sällan (var det här 3 sådan på typ 3000 attempts eller något?).

Nu är det ju så här att det här är NFL, och som vi alla vet så är Första Halvlek bara en dåsig uppvärmning.

Så nu är det dags för Le Fleur att få igång gubbarna till andra halvlek, let's go!
Citera
2022-10-03, 01:11
Medlem
LFCYNWAs avatar
Belichick
Citera
2022-10-03, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Belichick
Get Rekt Belle Check!
Citera
2022-10-16, 19:08
Tittar på Saints-Bengals. Dalton som qb.

Taylor fumblar puntreturn, den var lös redan innan tacklingen...Smith TD för Saints
Senast redigerad av J-dilla 2022-10-16 kl. 19:13.
Citera
2022-10-16, 19:38
Fin drive, Mixon TD. Bra gjort av Adebo sista 2 drives före TDn.
Citera
2022-10-16, 19:47
Shaheed 44 y TD, kom från practice squad igår. Apple har inte haft någon vidare match.
Citera
2022-10-16, 19:55
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Shaheed 44 y TD, kom från practice squad igår. Apple har inte haft någon vidare match.

Förra året var han en riktigt trevlig överraskning, verkade trivas även. Gjorde det bra. Vet inte vad som har skett med honom i år..

Småa marginaler : Ifrån stjärna och hjälte.., till vad gör du egentligen i laget ?

(10 centimeter hit..på att vara på rätt ställe.., till 10 centimeter dit.., och ser ut som en amatör)
Senast redigerad av Snapcount 2022-10-16 kl. 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in