[quote=Irffan][quote=Ove Rytter][quote=Mr Minit]
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Milan har fått kultstatus i stan ..Det inte många vet är att även han Fuktat ur vid ett flertal tillfällen.... Det finns en kines i stan som heter David och väger typ 75 kg och har stått dörr som spöat Milan rejält vid 2 tillfällen... Alex Taikon har även han tagit luften ur både Milan och Vashild vid ett tillfälle när han var 1 mot 2QUOTE]
Vad vet du mer om Alex Taikon ? Vad sysslar han med nu ? Syskon osv ?
Alex och jag tränade ihop på IF Lineéa för många år sen och Alex var en en Boxare med stort fighterhjärta det måste jag säga men inte alls duktig bara tuff med just ett stort hjärta med allt vad det innebär......Det var på den tiden Alex hade ett namn som galen och var och härjade med yxa på Collage för att hämta hem sin tjej osv......han har också varit med i Aktuellt Rapport och knullat två tjejer iklädd en blond peruk och tysk natzi mustausch (såg helt förjävligt ut) och beskrevs i artikeln som en hingst som kunde spruta hur mycket som helst....ha ha ha ha det var tider det.......hans mytomaniserade bror (glömmer alltid hans namn) men tror han kallades Valle han med precis som Vasil men inte säker säger varjegång jag stöter på han att han ska tävla för VM titeln i Kickboxning VARENDA JÄVLA GÅNG det slår aldrig fel men klart är att han vill vara som sin bror Alex men inte har bollar för det........idag är Alex slut ser han ibland med sina släktingar åka runt i gammla bilar vet inte vad dom har för sig men det är väl just bilförsäljning dom håller på med fast visst hans ena bror Janos gjorde ju sig en bra slant men sitter väl för tillfället tor jag för just den saken om han inte hunnit mucka såklart........Sen att Alex ska ha tagit luften ur både Milan och Vasil är lika bra som den historien om Rödluvan och vargen den som är så jävla dum och tror på det är inte ens värd att försöka tillrättavisa.........så med andra ord glöm Alex inget att veta något om idag han är slut som artist.......