2009-10-04, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flen
Nej han står skriven där men det är en "decoy/distraction" adress. Kasra skulle aldrig bo på Söder frivilligt när Östermalm finns
..Du menar att han är naturmänniska.
Föredrar ladugårdslandet före Gamla Ekens första förort...
Citera
2009-10-06, 01:32
Bannlyst
Citat:
Saken är den Pizda att du lever i en tro om att gangstervärlden är glamorös eller vacker. Jag garanterar dig att när det kniper så tjallar ALLA på ALLA och den finns inte en kotte i den världen som inte vill sko sig själv först eller rädda sitt egna skinn först. Det finns ingen tjuvheder, eller snarare den finns men inte till något speciellt högt pris. Klart man kan vara hedersgangster om man inte har något att förlora, men så fort priset är OK så säljer man ut ALLA vänner, släktingar och sin egen mor och far. Visst jag säger inte Kasra är bättre än andra, men knappast sämre heller

Ja då stämmer alltså att Milan är golare som många andra också sagt, och även Kasra. Du säger ju det själv.

Det är inte så konstigt att dessa två pojkar inte suttit skakat galler så länge heller med tanke på hur dom åstadkommit i undre världen, gola ner konkurrenter sen kör på.
Citera
2009-10-06, 10:00
Bannlyst
Vet..

Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
Ja då stämmer alltså att Milan är golare som många andra också sagt, och även Kasra. Du säger ju det själv.

Det är inte så konstigt att dessa två pojkar inte suttit skakat galler så länge heller med tanke på hur dom åstadkommit i undre världen, gola ner konkurrenter sen kör på.

Jag skulle inte kalla dem golare någon av dem. Det finns INGEN som inte gör på sådant sätt i den världen i en trängd situation, det är det jag säger. Självklart har båda givit upp andra för att skaffa sig ett försprång, varför skulle dom inte göra det? Det funkar precis likadant i affärsvärlden, gangstervärlden, och i många fall även den privata världen. Att ingen sedan skakat galler en längre tid tror jag beror mycket på ren tur, rykte (att folk helt enkelt tänker två gånger före dem pekar ut dem) och omständigheter.

Dock fel att tro att det alltid kommer vedergällning om man pekar ut en gangster, är dom någorlunda smarta så vet dem att skadan redan är skedd och att det nu bara är att ta skiten, att hämnas är som att skita i det blå huset då polisen inte har svårt att fatta vem som gjort vad och anledning. Hotas och skrämmas kan man ju dock... Att sedan verkställa ett hot utan större vinning gör ingen smart gangster med affärssinne.
Citera
2009-10-07, 11:00
Medlem
Citat:
Jag skulle inte kalla dem golare någon av dem. Det finns INGEN som inte gör på sådant sätt i den världen i en trängd situation, det är det jag säger. Självklart har båda givit upp andra för att skaffa sig ett försprång, varför skulle dom inte göra det? Det funkar precis likadant i affärsvärlden, gangstervärlden, och i många fall även den privata världen. Att ingen sedan skakat galler en längre tid tror jag beror mycket på ren tur, rykte (att folk helt enkelt tänker två gånger före dem pekar ut dem) och omständigheter.

Dock fel att tro att det alltid kommer vedergällning om man pekar ut en gangster, är dom någorlunda smarta så vet dem att skadan redan är skedd och att det nu bara är att ta skiten, att hämnas är som att skita i det blå huset då polisen inte har svårt att fatta vem som gjort vad och anledning. Hotas och skrämmas kan man ju dock... Att sedan verkställa ett hot utan större vinning gör ingen smart gangster med affärssinne.

Det värkar klart tydligt att du har gjort dig skyldig till inbrott och golat ner alla dina vänner och släkt.
Citera
2009-10-07, 11:17
Bannlyst
inbrott??

Citat:
Ursprungligen postat av Garry
Det värkar klart tydligt att du har gjort dig skyldig till inbrott och golat ner alla dina vänner och släkt.

Inbrott?? Vad fick du detta ifrån? Har du varit på spriten
Citera
2009-10-07, 18:49
Medlem
Tror inte han begrep själva andemeningen, han tänker efter nån slags tjuvheder här.

Du menar förstås att folk kastar skit när de har chansen att nå bättre positioner inom alla områden som finns må deyt var politik eller affärer eller brottslighet.

Vi ser ju att sånt folk ofta kommer långt, jag kan dock tro att det kan vara farligare i den undre jorden om du sen står ensam så att säga, så det gäller väl att göra det på rätt sätt.

I övrigt är tråden ren skit nu, med en massa ylande om golare osv bara, stäng skiten, allt intressant från S-holm på 80-90-tal verkar avhandlat.
Citera
2009-10-08, 23:03
Medlem
Något skvaller om Thomas och Micke Blidh?
Citera
2009-10-08, 23:06
Bannlyst
Mellberg..
Citera
2009-10-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiseki
Mellberg..
va?
Citera
2009-10-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
I övrigt är tråden ren skit nu, med en massa ylande om golare osv bara, stäng skiten, allt intressant från S-holm på 80-90-tal verkar avhandlat.

Håller med ,, håller till ämnet
Citera
2009-10-09, 14:20
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiseki
Mellberg..

Typ tredje tråden jag ser dig skriva Mellberg i nu, någon medicin som har glömts bort?
Citera
2009-10-10, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Idag var jag runt en sväng på stan och inhandlade det som behövs inför nyårsafton och träffade på massor med folk och det var ta mig fan mer snack än inhandlade......Först träffade jag på Omar (pancrase) och hans bror i Pk huset och tog en snabb espresso med dom över ett par meningar......sen var det dags för Danne (Webben) och Emil (Kokot) att dyka upp i Gallerian och inte många meter in i Gallerian träffade jag på Akis (han som äger cafet där) och frågade om Bubblan (kuppen mot pantbanken i Fridhemsplan) var kvar nere i Spanien och det var han.....sen dök jag på Mille (Boxare) och Micha (greken) utanför Rolex butiken på Biblioteksgatan och tog ett par ord med dom (har alltid tyckt att den där Greken ser totalt galen ut i blicken) och sen vidare till FS guld för att träffa på Serberna (Branco, Dejan, Radde och Tomas) alla var påväg till Jugge Cafet för att dricka kaffe som alla svarade i kör....Ha ha ha....och sist av allt så träffade jag på Polisen som stoppade mig för att kört över heldraget och detta slutade med ett kort men intensivt snack och en bot i handen......VILKEN DAG HA HA HA MEN JAG NJUTER AV VARJE SEKUND!!!

Jugge kafet mitt emot fs guld menar du? alla juggar satt där och sippade java förut. Är det den där tjocka tatuerade greken du menar som hänger med dom äldre gubbarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in