Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
Ja då stämmer alltså att Milan är golare som många andra också sagt, och även Kasra. Du säger ju det själv.
Det är inte så konstigt att dessa två pojkar inte suttit skakat galler så länge heller med tanke på hur dom åstadkommit i undre världen, gola ner konkurrenter sen kör på.
Jag skulle inte kalla dem golare någon av dem. Det finns INGEN som inte gör på sådant sätt i den världen i en trängd situation, det är det jag säger. Självklart har båda givit upp andra för att skaffa sig ett försprång, varför skulle dom inte göra det? Det funkar precis likadant i affärsvärlden, gangstervärlden, och i många fall även den privata världen. Att ingen sedan skakat galler en längre tid tror jag beror mycket på ren tur, rykte (att folk helt enkelt tänker två gånger före dem pekar ut dem) och omständigheter.
Dock fel att tro att det alltid kommer vedergällning om man pekar ut en gangster, är dom någorlunda smarta så vet dem att skadan redan är skedd och att det nu bara är att ta skiten, att hämnas är som att skita i det blå huset då polisen inte har svårt att fatta vem som gjort vad och anledning. Hotas och skrämmas kan man ju dock...

Att sedan verkställa ett hot utan större vinning gör ingen smart gangster med affärssinne.