2006-07-11, 17:09
Medlem
Arsedestroyers avatar
En del här verkar ha haft eller har insyn i det som skedde i och runt Kungsan och Östermalmstorg, det jag undrar är: har ni glömt "XXX"? (tänker ni efter så vet ni garanterat vem jag menar).
Jag tror jag vet vilka som kommer svara, samt evt vad som kommer stå...
Av olika anledningar så kommer det nog inte stå så mycket ;-).
Citera
2006-07-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
Sasa från Rinkeby stack väl hem pga vissa omständigheter.
MAURICIO var en jävla fjant från Huddinge eller Trångsund har jag för mig.
Däremot så har ni inte nämnt de giftigaste killarna som hade spöat skiten
av alla ni nämnt, dvs Passi o Dick. Det är klart Sollentunakillarna
Esa o Hassan hade de fått problem med.

Hm, passi var väl endå från jakobsberg om jag inte missminner mig helt. Han hängde där en heldel iallfall..
Citera
2006-07-11, 18:35
Medlem
Cosmiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
Sasa från Rinkeby stack väl hem pga vissa omständigheter.
MAURICIO var en jävla fjant från Huddinge eller Trångsund har jag för mig.
Däremot så har ni inte nämnt de giftigaste killarna som hade spöat skiten
av alla ni nämnt, dvs Passi o Dick. Det är klart Sollentunakillarna
Esa o Hassan hade de fått problem med.
Sasa bor i Vasastan. Han hade semester ett tag.
Citera
2006-07-11, 19:02
Bannlyst
Mmm..

Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
En del här verkar ha haft eller har insyn i det som skedde i och runt Kungsan och Östermalmstorg, det jag undrar är: har ni glömt "XXX"? (tänker ni efter så vet ni garanterat vem jag menar).
Jag tror jag vet vilka som kommer svara, samt evt vad som kommer stå...
Av olika anledningar så kommer det nog inte stå så mycket ;-).

Vadå "XXX" ??! Skriv ut namnet och vill du inte det så skriv ut alla bokstäver utom en där du i stället skriver # ! Vill du inte nämna vem du menar så posta inte !
Citera
2006-07-11, 21:30
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Vadå "XXX" ??! Skriv ut namnet och vill du inte det så skriv ut alla bokstäver utom en där du i stället skriver # ! Vill du inte nämna vem du menar så posta inte !

Tom
Citera
2006-07-11, 21:44
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Angående bröderna Ak*feli så var väl den yngsta, P**s, inte alls särskilt lugn under tonåren. Har sett snubben spöa ett otal människor. En riktig praktkicker var han. Alla i Västerort visste vem han var och var mer eller mindre rädda för honom.
Vet också att bröderna A för några år sen fick en snut med familj att flytta från Hässelby eftersom dom inte vågade bo kvar p.g.a. otäcka trakasserier. Några av bröderna hade tydligen överfallit snutens fru på väg hem som hämnd för nåt skit...
Vad jag vill minnas så var stora brorsan den som alla var lite småskraja för, mellanbrorsan en riktig pina i röven och lillbrorsan (P**l) liksom hakade på ryktesmässigt men var en fjant. Den som folk var riktigt rädda för i västerort var väl brorsan till en viss betong-rappare som både var stor och pundade en del. Jag vet riktiga tuffingar som gick omvägar i Tensta för att undvika honom.
Citera
2006-07-11, 22:06
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Choosen one´s ?????????
Jag har hört om den ligan i flera år, MEN jag har aldrig hört att
dom gjort något tungt ....

Vill dom vara ett "tungt" gäng som räknas i stockholm
men ingen har riktiga pung-kulor att göra något , eller ?

Det verkar vara på fritidsgårdsnivå tycker jag

Berätta mer om E4-baren incidenten !!!!!!
Han hade ett ganska läskigt rykte. Jag bevittnade en gång när två gäng brakade ihop och båda grupperna skrek att de skulle hämta honom.
Sedan lugnade det liksom ner sig när ingen riktigt visste vem som kände honom bäst.
Citera
2006-07-11, 22:44
Bannlyst
Tom..

Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Tom

Aldrig hört om någon Tom. Vad ställde/ställer han till med och bor han i stan eller i en förort ? Är han svensk ? gäng ?`
Citera
2006-07-11, 22:46
Bannlyst
Namn...

Citat:
Ursprungligen postat av fulltext
Den som folk var riktigt rädda för i västerort var väl brorsan till en viss betong-rappare som både var stor och pundade en del. Jag vet riktiga tuffingar som gick omvägar i Tensta för att undvika honom.

Namn ? Info ? Vem ?
Citera
2006-07-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Aldrig hört om någon Tom. Vad ställde/ställer han till med och bor han i stan eller i en förort ? Är han svensk ? gäng ?`

Minns en Tom många var rädda för. Såg han aldrig in action dock.
Har jag inte fel kom den jag minns ifrån västerort. Eller umgicks mkt i de kretsarna iaf. Ingen jag hört om efter gymnasietiden.
Citera
2006-07-11, 23:36
lång, ljushårig kille med adidasbrallor?
Citera
2006-07-11, 23:38
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulltext
Vad jag vill minnas så var stora brorsan den som alla var lite småskraja för, mellanbrorsan en riktig pina i röven och lillbrorsan (P**l) liksom hakade på ryktesmässigt men var en fjant. Den som folk var riktigt rädda för i västerort var väl brorsan till en viss betong-rappare som både var stor och pundade en del. Jag vet riktiga tuffingar som gick omvägar i Tensta för att undvika honom.

Ja alltså jag har svårt att se att äldre snubbar brydde sig om P**s men han hade respekten bland jämnåriga och yngre. Var det inte några juggar som bankade skiten ur F***** för några år sen p.g.a. nån affär förresten?

Vilken betongrappare är det du syftar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in