• 4
  • 5
2022-08-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Även kompisar jag var hos rökte vi hos. Det hände aldrig nått för dem heller. Aldrig varit med om, trots att då jag var pundare bara umgicks med pundare. Ja jag gick garanterat under namnet pundaren.

Jag tror man kan röka från fönstret och vara safe. Det skulle jag ha gjort i alla fall.

Det kan man. Oftast.

Har polare som fått razzia mitt i natten för dom rökt i lägenheten. Grannar som ringt och klagat hos Polisen.

Förresten förstår jag inte varför vaporizer skulle vara ett så säkert kort? Luktar ju gräs utav bara helvete med vaporizer också om man röker på bra. Dock lättare att komma undan med mycket mindre lukt med vaporizer.
Senast redigerad av stezt 2022-08-14 kl. 19:49.
Citera
2022-08-14, 20:23
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Det kan man. Oftast.

Har polare som fått razzia mitt i natten för dom rökt i lägenheten. Grannar som ringt och klagat hos Polisen.

Förresten förstår jag inte varför vaporizer skulle vara ett så säkert kort? Luktar ju gräs utav bara helvete med vaporizer också om man röker på bra. Dock lättare att komma undan med mycket mindre lukt med vaporizer.
Ja vissa har väl otur då helt enkelt. Hur efterbliven är man inte om man ringer snuten bara för nån röker weed. Sköt er själva för helvete.

Konstigt att jag aldrig vart med om det som vistats i så många pundarlägenheter.

Men röka under fläkten är väl mest safe.
Citera
2022-08-14, 20:28
Medlem
g
Citera
2022-08-14, 21:44
har jag fönster eller balkongdörr öppet känner jag när grannen ovanpå röker tobak så CB lukten känns absolut.

gör en ordentlig laddning med hashmuffins medan du steker pannkakor ist
Citera
2022-09-03, 15:24
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Enkelt förklarat så bor du i ett lugnt och städat område, ge fan i att röka hemma då grannarna garanterat märker det och i sann svensk anda så kommer dom hata det.

Bor du i orten så kan man ju inte slänga en sten utan att träffa en jävel med en jolle i käften, därav är det lite mer accepterat.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in