2022-08-11, 05:06
Medlem
SnabbNattUgglas avatar
Tänk om man släppte "Windows live messenger" igen för Android operativsystem och Linux? Den var ju bäst av alla messengers.

Frågeställning:

Hur hade Android varit om man släppte MSN Messenger till den för telefoner och surfplattor?
Citera
2022-08-11, 11:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Man laddar ner den till sin dator eller till sin mobil. Trodde det var självklart. Vart skulle du annars ladda ner den?

Msn Messenger finns inte längre. Det har varit nerlagt i 8 år.
Citera
2022-08-11, 11:43
Medlem
godboys avatar
Jag tror att flera blandar ihop MSN Messenger med Messenger som nu hänger ihop med Facebook. MSN Messenger blev väl Skype för ett antal år sen. Sen var väl MSN som störst i slutet på 90 talet om jag inte minns fel. Men så här är det, tjänster kommer och går, MSN hänge väl inte riktigt med i vad folket ville ha och tappade således marknadsandelar, det är ju ingen idé att ha en tjänst som få andra nyttjar.
Citera
2022-08-11, 11:59
Medlem
MSN Messenger som hade precis noll säkerhet så alla på nätverket kunde läsa alla ens meddelanden?

Ja den tiden är jag glad varje dag att den är över.
Citera
2022-08-11, 23:49
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Msn Messenger finns inte längre. Det har varit nerlagt i 8 år.

Må så vara, men det ändå till datorn eller mobilen man laddar ner den, om man kan hitta den nånstans.
Citera
2024-01-08, 20:51
Medlem
Msn messenger finns mest för datorer vad jag förstått. Jag tror inte att den går att använda på en android mobiltelefon, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in