Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-08, 05:52
  #1
Medlem
Slutade för 2 veckor sen ( bara med porr har inge slutat runkat) och det har inte varit svårt alls. Busenkelt faktiskt. Aja har googlat vad som ska hända med kroppen osv och vissa saker skulle man känna av efter ca 3 dagar. Det har gått 2 veckor nu och allt är samma. Kollade nästan dagligen förut så när märker jag resultat? Någon med erfarenhet?
Citera
2022-08-08, 07:16
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppemannenn
Slutade för 2 veckor sen ( bara med porr har inge slutat runkat) och det har inte varit svårt alls. Busenkelt faktiskt. Aja har googlat vad som ska hända med kroppen osv och vissa saker skulle man känna av efter ca 3 dagar. Det har gått 2 veckor nu och allt är samma. Kollade nästan dagligen förut så när märker jag resultat? Någon med erfarenhet?

Varför slutade du?
Vad förväntar du ska hända med kroppen och vad du ska känna?
Citera
2022-08-08, 08:05
  #3
Medlem
Du har gjort något dagligen och förväntar dig resultat efter två veckor? Seriöst??
Citera
2022-08-08, 08:07
  #4
Medlem
TheJackets avatar
Du har ju inte slutat runka. Du har börjat vapea istället för att röka cigaretter.
Citera
2022-08-08, 09:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Du har ju inte slutat runka. Du har börjat vapea istället för att röka cigaretter.


Bästa jag hört på länge
Citera
2022-08-08, 10:13
  #6
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Du har ju inte slutat runka. Du har börjat vapea istället för att röka cigaretter.



Ts, jag undrar också över de där resultaten du förväntade dej. Vart har du läst om detta och vilka resultat skulle visa sej efter 2 veckor utan porr till runket?
Citera
2022-08-08, 16:56
  #7
Medlem
Du kommer märka att du mår bättre snart. Håll i och håll ut.
Citera
2022-08-08, 17:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggargott
Du kommer märka att du mår bättre snart. Håll i och håll ut.

Det är väl bara gravt dopamin-skadade personer som upplever förbättring när de slutat porra osv.

Förstår förövrigt inte varför man vill slösa sin tid med att titta på när misslyckade människor har misslyckat sex. Ut och bada istället!
Citera
2022-08-08, 21:45
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara


Ts, jag undrar också över de där resultaten du förväntade dej. Vart har du läst om detta och vilka resultat skulle visa sej efter 2 veckor utan porr till runket?
Kollat runt lite och man ska känna sig allmänt gladare osv med att cutta ut porren och inte runkandet
Citera
2022-08-28, 12:04
  #10
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppemannenn
Kollat runt lite och man ska känna sig allmänt gladare osv med att cutta ut porren och inte runkandet

Wow, har du några källor på det som jag kan få ta del av?

Tror iofs om jag får amatörgissa att det kan vara bra för hjärnan. Att låta hjärnan fantisera och skapa egna bilder under runk istället för att vara lat och ge hjärnan det den direkt vill ha vilket möjligtvis kan slöa till hjärnfunktionen en väldigt liten aning.
Men då får du nog vara längre utan porr. Skillnaderna skulle jag tro är mikroskopiska. Men placebo är något mycket starkt och inte att förakta, tror man tillräckligt mycket på att det ska funka så händer det ofta att man upplever sej få en positiv effekt.
Citera
2022-08-28, 17:44
  #11
Medlem
Du måste sluta ejakulera om du skall få fördelar. Och det tar lång tid att läka hjärnan och få nya nervbanor.
Gör minst en reboot total semen retention 90 dagar. Helst 2 år.
Inga droger heller den tiden. Inkluderar även koffein.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback