Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-07, 21:27
  #1
Medlem
Jag ska till Tunisien i höst med goda vänner, men stannar en vecka extra. Googlar mig fram till att det finns "legala" bordeller i Tunis och olagliga streetwalkers lite varstans, plus barer med gott om kvinnor som vill mer än en one nightstand. Någon som har lokalkännedom. Jag är nyfiken på det mesta men vill inte gärna råka ut för obehagligheter!!!
Citera
2022-08-08, 01:52
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Jag ska till Tunisien i höst med goda vänner, men stannar en vecka extra. Googlar mig fram till att det finns "legala" bordeller i Tunis och olagliga streetwalkers lite varstans, plus barer med gott om kvinnor som vill mer än en one nightstand. Någon som har lokalkännedom. Jag är nyfiken på det mesta men vill inte gärna råka ut för obehagligheter!!!

Finns sjukt många massagesalonger

Billionaire i Gammarth är ett bra ställe.

De legala bordellerna kan du glömma direkt
Citera
2022-08-08, 10:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Finns sjukt många massagesalonger

Billionaire i Gammarth är ett bra ställe.

De legala bordellerna kan du glömma direkt

Det hade väl inte skadat med lite mer info? Googlar Billionaire och det verkar vara någon form av nattklubb/restaurang. Så hur funkar det där?

Varför glömma de legala bordellerna?

Hur funkar det på massagesalongerna?

😎
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback