Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-08-09, 09:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Herregud... hon måste väl vara rökt i politiken efter detta hemska?

Hon är Sosse. Blir inga konsekvenser alls. Media vet vilket parti som garanterar deras bidrag, Ingen kommer att avkräva henne några svar.
Citera
2022-08-09, 10:17
  #14
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Från lokaltidningen:

Vilken bra ursäkt. Två år gamla inlägg - vilket är ganska färska inlägg jämfört med hur andra partier granskas tio till tjugo år tillbaka - och avkrävs ansvar för det.

Jessica Ekerbring (S), ordförande i Örebro arbeterekommun:

Källa

Maken till trams alltså.

Från din källa:
– Jag var ung, dum och använde grova ord. Men vilken tonåring är mediatränad. Vi pratade så då och jag skämtade med mina vänner. Det var inget jag någonsin trodde skulle nå allmänheten.

Hon var 16 år och nu är hon 18. Det är i princip samma sak i ålder. Hon är absolut inte lämplig med att arbeta med människor. Hon skulle passa som truckförare i ett lager eller liknande.
Citera
2022-08-09, 10:29
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Hon var 16 år och nu är hon 18. Det är i princip samma sak i ålder. Hon är absolut inte lämplig med att arbeta med människor. Hon skulle passa som truckförare i ett lager eller liknande.


Nej, i privat sektor krävs det att man kan samarbete med andra. Tror hon passar bättre på något kommunalt. Kanske som Hållbarhetsutvecklare i en kommun där hon kan skriva rapporter som ingen sedan läser?
Citera
2022-08-09, 19:26
  #16
Medlem
Noterar att hon beter sig som en första klassens invandrare i skrift, någon som vet hur hon låter när hon pratar?
Citera
2022-08-10, 13:15
  #17
Medlem
Baserat på twitter verkar hon också ha zigenarblod i sig
Citera
2022-08-10, 17:37
  #18
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
”Jag var ung och dum” och vad är hon nu tänkte hon?

Är den dumma fan för sänkt röstättsålder till 16 år?
Citera
2022-08-10, 17:38
  #19
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VattenGuden
I en twittertråd nyligen skapad av profilen ”PlainviewLegacy” har SSU Ordförande Matilda Jansson via sitt f.d twitterkonto flertalet gånger uttalet sig kontroversiellt och gjort rent hotfulla tweets. Någon som vet något mer en det som sagts i tråden och vad tror ni eventuella eftergifter blir?

Länk till tråden https://twitter.com/plainviewlegacy/...6l9sWzF9j-WX3Q
En attack-flata?
Citera
2022-08-10, 17:40
  #20
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
”Jag var ung och dum” och vad är hon nu tänkte hon?

Som heilerskan
Citera
2022-08-10, 17:57
  #21
Medlem
OliverCromwells avatar
Fy fan! Varför skriver en söt liten svensk tjej som en jävla babbe pratar!

Kryllar SSU numera av en massa wiggers?
Citera
2022-08-10, 18:22
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Fy fan! Varför skriver en söt liten svensk tjej som en jävla babbe pratar!

Kryllar SSU numera av en massa wiggers?
Har själv sett unga personer som jag tror har S- och V-sympatier på stan umgås med orten-migranter. Risken är ju att de anpassar sig därefter. Typexempel är ju Stenevis kaosrant.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback