Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-09-10, 21:16
  #49
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Har det sagts att Eleine kommer med en cover-skiva, eller är det bara vad du hoppas på?

Det är nog bara något jag hoppas på. Men man vet ju aldrig som händer.
Dock ska bandet spela i USA nästa år läste jag något om
Citera
2023-11-18, 19:41
  #50
Medlem
Rebali179s avatar
Någon som vet ifall Madeleine Liljestam har varit utsatt för idioter eller sluskar eller så ?
med tanke på hur viss del av Hårdrockscenen kan vara ibland
Utan då att Rikard har varit där eller så har hon haft rejält med tur
(Hemskt Men Sant)


https://crankitup.se/eleine-lat-inte...-na-ditt-djup/

"Musikbranschen är som vi alla vet mycket tuff, speciellt mot kvinnor. Meetoo-kampanjen och dess hårdrocksavknoppning KillTheKing har gjort att många kvinnor nu vågar tala om de sexuella ofredanden de har råkat ut för. Ska det verkligen behöva bli såhär innan folk reagerar?

– Jag har tack och lov varit väldigt skonad, säger Madeleine. Det värsta som har drabbat mig är människor som försökt förminska mig. Personligen tycker jag att det är bra att det finns grupper där man får stöd och mod att göra sin röst hörd. För det är säkerligen många som inte skulle våga annars av rädsla att karriären ska ta skada. Sedan kan man diskutera varför det egentligen ska behövas och det ska inte finnas anledningar till det.

Människan skulle ha en grundbasis som bestod av ömsesidig respekt mot varandra, säger Rikard. För talang har inget kön, både jag och Madeleine är ledare i Eleine. Jag ser det rent ut sagt som idioti att det finns de som beter sig på ett sådant sätt, att kampanjer som Metoo och KillTheKing ska behövas."
__________________
Senast redigerad av Rebali179 2023-11-18 kl. 19:44.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback