Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-10-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Valle, va det inte han som inte fattade hur månen kunde förflytta sig på natthimlen?
Jepp 🤣🤣🤣
2022-10-18, 21:27
Medlem
Tar Valle bort sina hatkommentarer på instagram? Hittar inga faktiskt. Nu är jag inte positiv till hatkommentarer på folks sociala medier men vet att Greta har fått men Valle har ju varit illa i varenda avsnitt.

Okej hittade en kommentar med lite kritik men det var inte hat.
2022-10-18, 21:28
Medlem
vantablacks avatar
Har väntat på att Valle ska flippa. Såg avsnitt 7 med en kompis och när lag nord valde Kris till ny lagledare och kameran gled över på Valle utbröt vi båda "jävlar vad sur han blev över att inte bli vald". Sekunderna senare sitter han och gnäller över att Kris är girig och det kommer bita honom i arslet yada yada. Så uppenbart kränkt över att inte vara förstahandsvalet.

Är ej förvånad över att en meningslös kommentar från en lugn, stabil norrbottning som verkar trygg i sig själv (Valles raka motsats) var droppen som fick bägaren att rinna över. Hoppas innerligt att Valle sket i det blå skåpet med sitt lilla utbrott och att laget börjar se honom som den lättkränkta, osäkra, stridspitt han är. Som splittrar laget, sprider dynga och osämja och därför måste ut. Men man vet fan aldrig hur folk kommer att agera med tanke på det märkliga sammanhanget dom befinner sig i.
2022-10-18, 21:29
Medlem
DoktorNos avatar
Efter att ha sett kvällens avsnitt lägger jag till L-O på min favoritlista, efter Helena och Kristoffer.

Vilken twist det vore till nästa säsong om de la ner Gränslandet och allt annat trams och gick tillbaka till upplägget programmet hade de första säsongerna.

Det är för övrigt många som grinar i år. Några av tjockisarna och Valle är rätt fåniga.
2022-10-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vantablack
Har väntat på att Valle ska flippa. Såg avsnitt 7 med en kompis och när lag nord valde Kris till ny lagledare och kameran gled över på Valle utbröt vi båda "jävlar vad sur han blev över att inte bli vald". Sekunderna senare sitter han och gnäller över att Kris är girig och det kommer bita honom i arslet yada yada. Så uppenbart kränkt över att inte vara förstahandsvalet.

Är ej förvånad över att en meningslös kommentar från en lugn, stabil norrbottning som verkar trygg i sig själv (Valles raka motsats) var droppen som fick bägaren att rinna över. Hoppas innerligt att Valle sket i det blå skåpet med sitt lilla utbrott och att laget börjar se honom som den lättkränkta, osäkra, stridspitt han är. Som splittrar laget, sprider dynga och osämja och därför måste ut. Men man vet fan aldrig hur folk kommer att agera med tanke på det märkliga sammanhanget dom befinner sig i.

Han är väl med i en pakt som har majoritet, sen tror jag att de som inte är med i pakten kanske ändå är för rädda för att rösta på honom. Valle är ju nya Raymond.
2022-10-18, 21:37
Medlem
vantablacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Han är väl med i en pakt som har majoritet, sen tror jag att de som inte är med i pakten kanske ändå är för rädda för att rösta på honom. Valle är ju nya Raymond.

Mycket möjligt att du har helt rätt.

Petra däremot, utifrån vad jag sett i Elitstyrkans hemligheter, hon genomskådade nog Valle tre sekunder efter att han öppnade käften.
2022-10-18, 21:45
Medlem
Citat:

Nej, Nej, Valle spelar i en annan liga. Raymond gillade att coacha och vissa tjejer störde sig. Han ljög inte, var över huvudtaget inte sociopat. Som Valle är.
2022-10-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vantablack
Mycket möjligt att du har helt rätt.

Petra däremot, utifrån vad jag sett i Elitstyrkans hemligheter, hon genomskådade nog Valle tre sekunder efter att han öppnade käften.
Hoppas Petra skämmer ut honom nästa gång de ses.
2022-10-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nej, Nej, Valle spelar i en annan liga. Raymond gillade att coacha och vissa tjejer störde sig. Han ljög inte, var över huvudtaget inte sociopat. Som Valle är.
Coachade han någon därinne? Du har nog lite rätt om ljugandet, Valle ljuger ju i varannan mening, han måste vara mytoman.
Jag ser likheter, de gillar att välja ut folk som de ska skrika på och tror oerhört gott om sig själva.
2022-10-18, 21:51
Medlem
vantablacks avatar
Citat:
Hoppas Petra skämmer ut honom nästa gång de ses.

Ungefär som efter första robinsontävlingen när Valle sa att det skulle bli "kul" med öråd och Petra frågade vad han menade och bad honom utveckla vad som skulle bli så kul med att förlora en lagmedlem.
2022-10-18, 21:51
Medlem
Citat:
Tar Valle bort sina hatkommentarer på instagram? Hittar inga faktiskt. Nu är jag inte positiv till hatkommentarer på folks sociala medier men vet att Greta har fått men Valle har ju varit illa i varenda avsnitt.

Okej hittade en kommentar med lite kritik men det var inte hat.

Är nog exakt vad en som Valle gör, sitter 16 timmar per dag och vaktar Insta.
2022-10-18, 21:52
Medlem
Citat:
Coachade han någon därinne? Du har nog lite rätt om ljugandet, Valle ljuger ju i varannan mening, han måste vara mytoman.
Jag ser likheter, de gillar att välja ut folk som de ska skrika på och tror oerhört gott om sig själva.

Han driver egen firma i personlig utveckling och körde på med sina teser på ön vilket var lite tondött.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in