Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-10-13, 01:18
Medlem
GingerJagarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
God förmiddag på er alla! Nu är det nämligen så att jag har suttit och funderat om det kommer vara möjligt att få in pyrotekniska pjäser på arenan. Mod får flytta om den passar bättre i kemi och pyroteknik. Den senaste gången fick jag problem med tändningen av bengaler då jag troligen köpte några som hade en kass kvalitet. Fast det var utanför arenan som tur var. Jag har ett intresse för både pyroteknik och fotboll så blir en bra kombination. Har som sagt bränt några gånger tidigare fast aldrig inne på arenan. Känns lite mer risky att smuggla in en bengal än typ en smoke. Planen är alltså då att börja med en smoke eller två. Vill även tillägga att jag inte tillhör någon ultras så kan inte få in massa saker direkt. Så nu är min plan att ta steget längre att bränna inne på arenan någon gång då och då. Vart ska man lägga den ens? Det jag har märkt att personerna som visiterar rör inte i närheten av skrevet så det bästa är att nog att punga det. Det som kan hända är att om man nu blir catchad finns poliserna där precis bredvid så då blir det knas helt enkelt. Har redan problem med 1312 så vill gärna inte åka fast. Sen vilka konsekvenser kan det bli om man bränner och inte tillhör någon av ultras grupperna? Så länge man inte fuckar upp ett tifo eller eldar upp en banderoll borde det nog vara chill antar jag? Ni som har erfarenhet av insmuggling av pyroteknik får gärna dela med er av era bästa tips!

//exe.e

Hur blev det då? Körde du nån pyro?
Citera
2022-10-13, 17:57
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GingerJagarn
Hur blev det då? Körde du nån pyro?

Nej, inne på läktaren har det faktiskt inte blivit något sen dess, dock har man ju kört lite utomhus. Om man gör en stor beställning med en massa rakter kan det hända att några bengaler åker med på köpet. Det brukar vara en standard
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in