Citat:
Folk fattar väl att du är en enda fet bluff.Nej jag såg din fråga men orkar inte hålla på repetera mig. Jag har ett flertal gånger skrivit i tråden jag VAR aktiv inom branschen under studietiden. Jag liksom väldigt många har/hade det jobbet som ganska lättförtjänta pengar under studietiden. Efter mina 5 år i Lund slutade jag så klart och jobbade enbart enstaka gånger.
Skulle aldrig återvända till det jobbet ens för trippel lön idag.
Vad det gäller min chef så skulle han säkert ha samma inställning idag som då att mina åsikter låter "sunda".
Han var nämligen en betydligt hårdare person än jag var och hade inställningen "busarna skulle känna skräck bara de såg våran bil komma". Vilket jag tyckte var vansinnig inställning som bara ledde till onödigt med jobb och bråk.
Vad det gäller fallet med finnen så tror jag därför absolut att han hade tyckt som jag att finnen skulle tas bort så fort det gick.
Du får ursäkta men det är lite så där halvjobbigt sitta och skriva i en tråd där det kommer in nya OV hatare och ställer samma frågor utan ens orkat läsa tråden. Då blir det så man/jag ger fan i att skriva svar.
Kram och en trevlig onsdag.
Skulle aldrig återvända till det jobbet ens för trippel lön idag.
Vad det gäller min chef så skulle han säkert ha samma inställning idag som då att mina åsikter låter "sunda".
Han var nämligen en betydligt hårdare person än jag var och hade inställningen "busarna skulle känna skräck bara de såg våran bil komma". Vilket jag tyckte var vansinnig inställning som bara ledde till onödigt med jobb och bråk.
Vad det gäller fallet med finnen så tror jag därför absolut att han hade tyckt som jag att finnen skulle tas bort så fort det gick.
Du får ursäkta men det är lite så där halvjobbigt sitta och skriva i en tråd där det kommer in nya OV hatare och ställer samma frågor utan ens orkat läsa tråden. Då blir det så man/jag ger fan i att skriva svar.
Kram och en trevlig onsdag.
Du skriver så dåligt att det är skrattretande.
Dock empatistörd eftersom du fortsätter ge dig på hans mamma. Det kan du lägga av med, hon har all rätt att sörja sin son.
Victim blaming och ge sig på anhöriga må ligga dig varmt om hjärtat, men det säger mer om dig. Hur störd och trashig du är när det bästa var att Juha dog enligt din utsago.
Finns ingen som hatar OV rakt av.
De flesta ser nyanser och inte tillvaron i svartvitt, dvs har förmåga att se skillnad på när det är en vakt värd sin titel.
De här två nötterna kan döpas till OOV.
Oordningsvakt.
De visar upp att de inte är kompetenta varken att läsa av situation, eller utöva det de lärt sig.
Varken bedömning, bemötande, grepp eller medicinska kontroller.
Det finns även indikation på att förbjudna grepp används av fler.
Förutom detta ljuger I*lma som en häst travar i förhör om situationen vs vittnen och kameror och han försöker köra en mer heroisk version om att han behövde ta stryptag.
Hoppas Eriksson mal ner dom till partiklar i rätten med motfrågor.
Senast redigerad av develi 2023-04-14 kl. 04:45.
Senast redigerad av develi 2023-04-14 kl. 04:45.