2006-06-30, 17:09
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blau
"Ett antal hundra miljoner"? Jag vill minnas att det rörde sig om 19 miljoner.
Där nånstans ligger summan. Robban vädrade ett scoop och ramlade i fällan.
Han har i alla fall både råd och kurage att erkänna att han blev blåst.
Vi behöver fler som honom här i landet....
Citera
2006-06-30, 20:27
Medlem
SthlmRudeboys avatar
Hans dotter är FIN

Bodde iaf förut på Tjärhovsgatan och man såg honom ofta köra omkring i hans Cheva Suburban eller vad dom heter. Han brukade skryta om hur stor hans bil var, och han gillar stora båtar.. luktar komplex så han är väl klent utrustad själv
Citera
2006-06-30, 20:56
Bannlyst
Tycker....

Citat:
Ursprungligen postat av SthlmRudeboy
Hans dotter är FIN

Bodde iaf förut på Tjärhovsgatan och man såg honom ofta köra omkring i hans Cheva Suburban eller vad dom heter. Han brukade skryta om hur stor hans bil var, och han gillar stora båtar.. luktar komplex så han är väl klent utrustad själv

Tycker inte hans dotter är fin för fem öre men jag vet att många gör det och det tycke jag är konstigt, men smaken är ju som baken...
Hon är i alla fall gift med den där snubben Staka-Bo. Tycker hon har en personlighet som en råtta...
Citera
2006-06-30, 22:06
Medlem
Erzengels avatar
Hans grabb gnällde någe om att det hailats eller vart någe dylikt på en BF resa. Pep och gnällde så det vart ett jäkla liv. Kan säga att sen dess är grabben inte mig veterligen synlig på vare sig resor eller Söderstadion.
Citera
2006-06-30, 23:58
Medlem
SthlmRudeboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Tycker inte hans dotter är fin för fem öre men jag vet att många gör det och det tycke jag är konstigt, men smaken är ju som baken...

Har inte träffat henne sen högstadie/gymnasie-tiden men då var det iaf varken fel på utseende eller personlighet, men som sagt, smaken är som.
Citera
2006-07-01, 02:26
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Hans dotter är FIN

Han är ju inte så lång. Frun är ju ett huvud högre än honom..
Citera
2006-07-01, 02:32
Medlem
mrphonks avatar
Hans son fotograferar för Expo. Vilket inte är så konstigt med tanke på pappas involvering
Citera
2006-07-01, 16:17
Medlem
Kowalskis avatar
angående det där med att han runkat på tuben...

Läste att han nånstans gav svaret på frågan: Konstigaste ställe du haft sex på?
-mellan alvik o hässelby (eller så, minns ej riktigt), med mig själv .
I övrigt vet jag inget om snubben. Men skulle gissa på att han är en hycklare, vad gäller forna ideal mm.
Citera
2006-07-01, 19:16
Medlem
hallaballas avatar
Citat:
Hans dotter är FIN

Han bor på renstiernas gata

http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace...iernas+gata+14
Citera
2006-07-01, 22:28
Medlem
NudasVeritass avatar
Han har judiskt påbrå, som de flesta förmodligen redan vet.
Citera
2006-07-02, 00:21
Medlem
Antevantes avatar
Är det bara jag, eller ser inte rapparen Petter ut som om han skulle kunna vara ett oäkta barn till Aschberg?
Citera
2006-07-02, 01:37
Medlem
SthlmRudeboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallaballa
Han bor på renstiernas gata

Ja i korsningen Tjärhovsgatan men vad jag minns ligger hans lägenhet mot Tjärhovsgatan. Men jag kanske minns fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in