Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-13, 22:09
  #565
Medlem
raxmouses avatar
Såg precis http://www.svtplay.se/video/301330/m...obert-aschberg

Tycker Robert Aschberg alltid varit en speciel kuf och visst, i vissa sammanhang kanske han agerat lite som en mobbare men samtidigt så är han ganska ärlig med sig själv och om saker. Lite nyfiken dock på vad det där scoopet med 20 millarna handlade om modigt att gå all in på en sån sak, måste varit big.

Gillade också hans politiska bana och hur den förändrats, och hur han ser på det nu idag. Synd att han röstade på något parti i förra valet....

Sen är jag inget fan utav EXPO. Det tror jag egentligen inte aschberg är heller men han har väl ett känslomässigt band kvar, fast vad vet jag.

Intressan intervju, skulle lätt betalat miljoner för att se aschberg i långt hår, LOL!
Citera
2015-07-14, 22:20
  #566
Medlem
missionarydaughters avatar
Va i helvete. Hon som interjuvar Aschberg sitter inte still på stolen.
Jag BLIR GALEN!
Citera
2015-07-15, 02:05
  #567
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missionarydaughter
Va i helvete. Hon som interjuvar Aschberg sitter inte still på stolen.
Jag BLIR GALEN!

Det var en del av det programmets koncept. Robban kommenterade det i Radio 1 när någon frågade om det. Jag tror att hon har tre uttänkta positioner.
Citera
2015-07-15, 02:09
  #568
Avstängd
Kuhlmeyns avatar
Missade programmet. Kom det fram något intressant (skvaller) om åsiktspolisen Aschberg?

Edit: För att bidra lite, vet inte om det här har skrivits förut, så var Aschberg en inbiten haschrökare och runkade offentligt i tunnelbanan under sitt rus.

Det var på den tiden folk kom undan med det mesta.
__________________
Senast redigerad av Kuhlmeyn 2015-07-15 kl. 02:16.
Citera
2015-07-15, 10:51
  #569
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det var en del av det programmets koncept. Robban kommenterade det i Radio 1 när någon frågade om det. Jag tror att hon har tre uttänkta positioner.
Sa Aschberg att Cecilia Bodström flyttade runt i sin snurrfotölj för att Aschberg skulle slappna av, eller vad menade han?

Aschberg fegade genom hela den intervjun 2012, med hållningen "Jag har aldrig funderat på det", "jag tänker inte så långt", ungefär. Berätta anekdoter fungerade men föra resonemang gick inte.
Citera
2015-07-15, 16:20
  #570
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Sa Aschberg att Cecilia Bodström flyttade runt i sin snurrfotölj för att Aschberg skulle slappna av, eller vad menade han?

Aschberg fegade genom hela den intervjun 2012, med hållningen "Jag har aldrig funderat på det", "jag tänker inte så långt", ungefär. Berätta anekdoter fungerade men föra resonemang gick inte.

De känner ju varandra väldigt väl, sedan Expressen tror jag? Nu minns jag inte exakt hur det var, men någon ringde in till Radio 1 och pratade om intervjun, men klagade på Cecilia. Då svarade Robban att det var något slags koncept i det programmet att intervjuaren skulle inta vissa positioner. Om syftet med det var att han skulle slappna av, framgick inte.

Är inte hela det programmet extremt tramsigt konceptuellt. Är det inte där de avbryter med en "avslappnad" fikarast i mitten och intervjuobjektet efteråt skakar hand med alla som stått bakom kamerorna? Man ser också någon kameraräls i bild.

Jag tittar så gott som aldrig på SVT så jag kan ha misstagit mig.
Citera
2015-07-16, 20:30
  #571
Medlem
Yoshi.crews avatar
Längesen man såg honom på TV eller något sånt där, vad gör han nu för tiden?
Citera
2015-09-06, 12:37
  #572
Avstängd
Applejackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Längesen man såg honom på TV eller något sånt där, vad gör han nu för tiden?

Avslöjar medlemmar på Flashback?
Citera
2015-09-06, 15:00
  #573
Medlem
enfindams avatar
Han har spelat in ett nytt program, "Hoppas det smakar" i augusti som kommer att visas i dagarna på TV3.
Citera
2015-09-26, 20:38
  #574
Medlem
enfindams avatar
Han var ju på RIX FM och tog emot telefonsamtal från lyssnare, varför är han inte kvar där längre?
__________________
Senast redigerad av enfindam 2015-09-26 kl. 20:41.
Citera
2015-09-26, 20:39
  #575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Han har spelat in ett nytt program, "Hoppas det smakar" i augusti som kommer att visas i dagarna på TV3.

"Hoppas det smakar"? Är det lårkakor och knogmackor vi ska få smaka på då?
Citera
2015-09-26, 20:43
  #576
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
"Hoppas det smakar"? Är det lårkakor och knogmackor vi ska få smaka på då?
Utveckla gärna vad du menar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback