Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-24, 15:58
  #421
Medlem
Finns det någon sanning bakom detta? måste ju vara årets scoop annars

http://hantisverige.wordpress.com/20...pa-restaurang/
Citera
2014-03-24, 16:03
  #422
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slat
Finns det någon sanning bakom detta? måste ju vara årets scoop annars

http://hantisverige.wordpress.com/20...pa-restaurang/

Nej, det finns nog ingen sanning i det även om det mycket väl kunde vara sant.
Det där är en satirsida.
Det behövs nog inget tresiffrigt IQ-tal för att inse det.
Här är mer i samma stil: http://hantisverige.wordpress.com/20...27:evilgrin39:

För övrigt har Robert Aschberg varit med i en porrfilm, som var så vedervärdig att den aldrig kom upp på repertoaren och bara finns tillgänglig på väldigt skumma internetsidor.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-24 kl. 16:16.
Citera
2014-03-24, 23:43
  #423
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Nej, det finns nog ingen sanning i det även om det mycket väl kunde vara sant.
Det där är en satirsida.
Det behövs nog inget tresiffrigt IQ-tal för att inse det.
Här är mer i samma stil: http://hantisverige.wordpress.com/20...27:evilgrin39:

För övrigt har Robert Aschberg varit med i en porrfilm, som var så vedervärdig att den aldrig kom upp på repertoaren och bara finns tillgänglig på väldigt skumma internetsidor.

Den filmen skulle jag gärna vilja se....eller är ditt uttalande i klass med ovan nämnda site?
Citera
2014-03-25, 02:20
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Nej, det finns nog ingen sanning i det även om det mycket väl kunde vara sant.
Det där är en satirsida.
Det behövs nog inget tresiffrigt IQ-tal för att inse det.
Här är mer i samma stil: http://hantisverige.wordpress.com/20...27:evilgrin39:

För övrigt har Robert Aschberg varit med i en porrfilm, som var så vedervärdig att den aldrig kom upp på repertoaren och bara finns tillgänglig på väldigt skumma internetsidor.

Länka gärna till en sida som visar denna p-film med Robban. Annars finns den ej..
Citera
2014-03-25, 13:00
  #425
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaapan
Länka gärna till en sida som visar denna p-film med Robban. Annars finns den ej..

Varken kan eller vill länka till den siten. Man måste vara en rekommenderad medlem där och dessutom tror jag hela sidan är fylld av trojaner och jag vill inte medverka till att sådant sprids.
Har bara hört talas om i andra hand att nämnda film ska finnas till beskådande där.
Minns inte ens adressen dit, men jag skulle kunna ta reda på det ändå...
Men tydligen ska filmerna där innehålla de grövsta former av perversiteter.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-25 kl. 13:16.
Citera
2014-03-26, 19:03
  #426
Medlem
Public Enemys avatar
Och nu skall han starta ett nytt program - Trolljakten - men han har inte fattat vad ett troll är, i trailern definierar han det som en nätmobbare :-)
Citera
2014-03-26, 19:08
  #427
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Och nu skall han starta ett nytt program - Trolljakten - men han har inte fattat vad ett troll är, i trailern definierar han det som en nätmobbare :-)

Samtidigt som han själv mobbar folk på ett mycket aggresivt sätt genom att avslöja folks Disqus-konton och ta kreditupplysningar på dem. Dubbelmoral, någon?
Citera
2014-03-26, 19:17
  #428
Medlem
StigAllans avatar
Baseballmobbaren är säkerligen väldigt välkommen till vissa som finns att hänga ut.
Men som den fitta han är så har han säkerligen kollat upp allt han kan om de personer han ska mobba och hänga ut.
Att traska på fel person som mobbare brukar ta en ände med förskräckelse lilla Robban!

Så ska du lära dig vad ett troll är innan du yttrar dig din tragiske fan!
Citera
2014-03-27, 15:52
  #429
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Baseballmobbaren är säkerligen väldigt välkommen till vissa som finns att hänga ut.
Men som den fitta han är så har han säkerligen kollat upp allt han kan om de personer han ska mobba och hänga ut.
Att traska på fel person som mobbare brukar ta en ände med förskräckelse lilla Robban!

Så ska du lära dig vad ett troll är innan du yttrar dig din tragiske fan!

Kommer han hem till mig så får han personligen erfara vilket effektivt verktyg en kofot kan vara och får åka hem till Renstiernas gata 14 lgh 1301 i Stockholm kraftigt bandagerad i en gipsvagga.

Den gamle haschstofilen verkar inte ens ha ett begrepp om vad ett internettroll betyder rent etymologiskt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll

Det är väl bara i det intellektuellt förtappade landet Sverige där alla som på det minsta sättet kritiserar tankekonsensusen kan kallas hatare eller troll och till och med hotas med baseballträn för det.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-27 kl. 16:41.
Citera
2014-03-27, 16:07
  #430
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Baseballmobbaren är säkerligen väldigt välkommen till vissa som finns att hänga ut.
Men som den fitta han är så har han säkerligen kollat upp allt han kan om de personer han ska mobba och hänga ut.
Att traska på fel person som mobbare brukar ta en ände med förskräckelse lilla Robban!

Så ska du lära dig vad ett troll är innan du yttrar dig din tragiske fan!

Robban får komma hem till mig och knacka på med baseball trä.
Men då får robban räkna med att bli skjuten.

Gäller för övrigt inte bara robban utan alla med dessa planer med att knacka på med baseball rack.

Hänt förr att man blivit hotad med att få besök med yxa men när de får veta att man saknar spärrar och har vapen brukar det aldrig bli hembesök.

Men robban kanske är unik och med sin pondus och vänsterfalang får en att vekna
Citera
2014-03-27, 17:32
  #431
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Kommer han hem till mig så får han personligen erfara vilket effektivt verktyg en kofot kan vara och får åka hem till Renstiernas gata 14 lgh 1301 i Stockholm kraftigt bandagerad i en gipsvagga.

Den gamle haschstofilen verkar inte ens ha ett begrepp om vad ett internettroll betyder rent etymologiskt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll

Det är väl bara i det intellektuellt förtappade landet Sverige där alla som på det minsta sättet kritiserar tankekonsensusen kan kallas hatare eller troll och till och med hotas med baseballträn för det.

T.o.m mina barn (OK, de är 20+) frågade varför herr Aschberg snackar om "internet-troll". "Vet han inte vad ett nät-troll är?" sa de. "Nej", svarade jag - farbror Aschberg är gammal och hänger inte med så bra längre.. "Vad synd", sa de. "Han sparkade ju på bilar som höll på att köra över folk på övergångsställen!". "Jo, det var bra", höll jag med.. "Men vi blir alla gamla och tappar till slut omdömet".
Citera
2014-03-31, 13:43
  #432
Medlem
senapslamms avatar
Den judiske bankirsonen, som lurar er alla att han är "folklig" "vänster" och kapabel till att slåss.
Han lämnar inte innerstaden frivilligt för att uppsöka Er i era unkna lyor. Enligt uppgift lämnar han endast innerstaden för att åka till sitt, MYCKET exklusiva landställe (läs gård / herrgård).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback