Hmm, lite orättvist att säga att det är dåligt bara för att du förmodligen köpte en utbankad skitbatch.
Kineserna har mer och mer börjat ometikettera grejerna som de annars inte lyckas sälja.
Jag noddar som fan efter två spray av min spray bestående av två tredjedelar iso och en tredjedel proto.
Släng på en lapp hemmagjord clonazolam 200uq på det så är du i himmelriket.
MEN, detta funkar bara om du bara gör det då och då. Det är INTE ämnat för dagligt bruk, det funkar inte.
Du läser inte så noga vad jag säger. Läs igen. Jag säger ju att jag gått på denna. Att jag köpte 5 flaskor. Mådde skit bra på den. Meeeen att 2 månader EFTER sista sprayet så köpte jag subutex och det har vanligtvis räckt med en miniflisa men nu kan jag snorta 3st och kanske börja gäspa lite. Jag säger ju att den nässprayen har gjort så att ingen annan opiat överhuvudtaget fungerar och ger effekt längre.
Du läser inte så noga vad jag säger. Läs igen. Jag säger ju att jag gått på denna. Att jag köpte 5 flaskor. Mådde skit bra på den. Meeeen att 2 månader EFTER sista sprayet så köpte jag subutex och det har vanligtvis räckt med en miniflisa men nu kan jag snorta 3st och kanske börja gäspa lite. Jag säger ju att den nässprayen har gjort så att ingen annan opiat överhuvudtaget fungerar och ger effekt längre.
Hahah,
nästa avgång: karfentanil
Nae men det är galet vad de mixtrar med receptorerna
Lär vara säkrare än om de flesta skulle försöka göra säkra doser av rent protonitazene själv antar jag men vet inte. Du får komma med mer info! Beställde eller testade du 1mg blotters med protonita eller stod du o valde mellan blotters o rent?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!