Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-07, 02:10
  #277
Medlem
Att jag fick för mig i 16 års åldern att vara radikalt ärlig och såg det som något positivt.

Inte fått ett skit utav det tvärtom.
Citera
2022-08-07, 02:20
  #278
Medlem
Alla "söka jobb"-kurser jag gått! Fast jag antar att arrangörerna gjorde sig en slant på min meningslösa närvaro!

(Den sista var nära att resultera i misshandel och mordbrand, men det stannade lyckligtvis vid skadegörelse!) :/
Citera
2022-08-07, 11:05
  #279
Medlem
yuffes avatar
Jag ångrar onödig aktivitet, drivet och att jag var på G i tillvaron. Jag hade kunnat ta det lugnt.
Det finns mängder av människor som har mognat och som inte gör någonting. Som inte rör röven en millimeter.
Dricker en Coca-Cola när de vaknar på eftermiddagen, röker en fimp, kollar lite film och slappar. All stress och spring i livet bara för att andra gjorde så
Citera
2022-09-09, 02:33
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schleif.ISLIFE
Hahah ja trampbåt suger förstår inte heller hur man har kunnat betala för skiten
Såg ju så trevligt ut på avstånd men när man väl satt där i lillen så tedde sig vattnets omfång genast större och bredare och själva utmaningen blev mer påtaglig.

Trampade för liv och lusta men kom trots detta inte längre än från Bältespännarparken till Drottningtorget. En futtig timme för 150 spänn. Ett tradigt gympass för 150 kr kan man få på valfritt SATS liksom.

Spaken trilskades den också och körde som mest runt med en i cirklar. Aldrig mer. Tar Paddan nästa gång.

All matematik efter årskurs 7 som man pluggat och pliggat in under mången ångest och tårfyllda läxkvällar. Har ju nu i efterhand ingen användning för sk*ten ändå och dessutom glömt bort det mesta. Känns som man ödslat bort mycket dyrbar tid i detta "utbildningssyfte".
Citera
2022-09-09, 04:14
  #281
Medlem
När man inte är medveten om personen lyssnar eller ej och man kommer på senare att inget gick in. Ja, då kanske det var värt att skippa istället. Kanske*
__________________
Senast redigerad av Alva-zin 2022-09-09 kl. 04:24.
Citera
2022-09-09, 04:19
  #282
Medlem
Oron jag hade när jag hade barnen små över att jag som var "asocial" skulle föra över det på dem. Jag umgicks inte med några andra mammor och höll mig för mig själv (jag är sådan) och jag tänkte att mina barn skulle bli likadana (pga mig) MEN jag kunde besparat mig all oro. Mina barn är sociala med mängder av vänner och kontakter av båda könen. TÄNK om jag vetat....
Citera
2022-09-09, 04:25
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Oron jag hade när jag hade barnen små över att jag som var "asocial" skulle föra över det på dem. Jag umgicks inte med några andra mammor och höll mig för mig själv (jag är sådan) och jag tänkte att mina barn skulle bli likadana (pga mig) MEN jag kunde besparat mig all oro. Mina barn är sociala med mängder av vänner och kontakter av båda könen. TÄNK om jag vetat....

Det lät ju underbart, om jag är värdig att säga det.
Citera
2024-04-17, 11:06
  #284
Medlem
a-mortals avatar
Saker jag slösat ca 1 000 kr på i tid och pengar:
Odla, det är inte min grej.
Trott att man hittar lösningen på nätet.
Åkt buss när jag kunde ha cyklat.
Daghandlat på börsen.

Saker jag slösat ca 10 000 kr på i tid och pengar:
Gått till kyrkan, det är inte lönt.
Skaffade Motocross men åkte bara en gång.
Gick på lektioner i olika musikinstrument.

Saker jag slösat ca 100 000 kr på i tid och pengar:
Köpt för mycket godsaker.
Lyssnat på ny musik för att hitta något jag gillar.
Surfat på Flashback.

Saker jag slösat ca 1 000 000 kr på i tid och pengar:
Tittat på för mycket YouTube-klipp.
Spelat för mycket datorspel och TV-spel.
Latat mig under plugget.
För mycket programmering, det var bortkastad tid.
Tittat på för mycket film.

Saker jag slösat ca 10 000 000 kr på i tid och pengar:
Litat för mycket på föräldrarna som lett till dåliga val, kunde varit två fina villor rikare.

Totalt slöseri:
ca 15 334 000 kr
Citera
2024-04-17, 11:30
  #285
Medlem
EgyptiskKatts avatar
Få barn
Citera
2024-04-17, 11:33
  #286
Medlem
captengroggs avatar
vara "snäll " och " tillmötesgående" mot folk. I långa loppet är det slöseri med tid och det hjälper en inte . Tyvärr världen är inte så vacker på det sättet.

samt min film samling jag hade köpte nog över 400 filmer( visst en del på marknader). Men ett antal tusenlappar jag hade kunnat lägga på annat.
__________________
Senast redigerad av captengrogg 2024-04-17 kl. 11:40.
Citera
2024-04-17, 14:46
  #287
Medlem
Traveller7s avatar
Gå in på den här tråden
Ha det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback