Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-27, 12:06
  #1
Medlem
Alltid när jag slår på radion och jingeln kommer så säger rösten alltid "Star FM STOCKHOLM" är det inte en aning märkligt när man lyssnar på stationen från en Uppsalafrekvens?
Citera
2022-07-27, 15:47
  #2
Medlem
Huvudleds avatar
Det är inget tillfälligt fel bara? En period fick jag in en annan stads radio (ca 10 mil bort) även om jag lyssnade på min stads frekvens. Eller så orkar de inte göra mer än en jingel. Det kanske är samma som sänds i hela Sverige?
Citera
2022-07-28, 15:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudled
Det är inget tillfälligt fel bara? En period fick jag in en annan stads radio (ca 10 mil bort) även om jag lyssnade på min stads frekvens. Eller så orkar de inte göra mer än en jingel. Det kanske är samma som sänds i hela Sverige?

Nu har dom sagt Stockholm flera dagar så borde inte vara något fel. Men det är nog som du säger att dom inte orkar att satsa mer på det lokala utan bara utgår från Stockholm. Radioreklamen idag verkar ju vara nationell än lokal som förr dessutom.
Citera
2022-09-08, 14:59
  #4
Medlem
Skarp-Eriks avatar
Det som är b-igt med star fm uppsala/stockholm är att det är samma låtar alltid samma låtar låt oss säga att tex queen eller bowie spelas då är det alltid samma låt det gäller alla artister eller band kanske har varje grupp eller artist 100 låtar i genomsnitt men alltid samma låtar spelas trist plus man får aldrig höra u.k. alan parson project hendrix rush sparks t-rex stones beatles boston elvis pink floyd lol alltid samma skitlåt we dont need no education det finns så mycket bra låtar med dem samma med queen alltid bohemian rhapsody eller we are the champions tänk om man skulle få höra seven seas of rhye då skulle man väl bli förvånad david bowie alltid lets dance på sin höjd heroes bowie som har så mycket bra låtar.
__________________
Senast redigerad av Skarp-Erik 2022-09-08 kl. 15:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback