• 1
  • 2
2022-07-25, 15:46
Medlem
Mitt favvoband har för två dagar sedan kickat gitarristen Jo*nas Stå*lhammar utan vidare förklaring. Detta gick de ut med på sin Instagram. Även andra band han spelar med har gjort liknande val.

Det sägs att grunden till detta är ett instagramkonto där en tjej han haft en onlinerelation (Va??) med nu har outat hur hemsk han är. Har ögnat igenom det kontot men kan inte se något som är rent olagligt.

Otroget svin som tvångsmässigt stöter på sina fans verkar ju onekligen bekräftas men... Är det allt som krävs?

Upplys mig gärna, snälla ni! Vad missar jag?
Citera
2022-07-25, 16:14
Medlem
kansascityshuffles avatar
Tråkigt att höra.
Vi kan ju omöjligen veta om det är sant.
Finns det bevis så är det berättigat.
Citera
2022-07-25, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Tråkigt att höra.
Vi kan ju omöjligen veta om det är sant.
Finns det bevis så är det berättigat.

Nä det är ju just det. Är bevisningen det som finns på kontot så är det ganska klent. En 24-årig tjej som sexchattat (haft en relation enligt henne) med honom ett år har sneat på honom för att han inte var ärlig med att han hade tjej.

Han är en otrogen rövhatt men det är inte olagligt och inte särskilt ovanligt heller. Att han är dryg har många vittnat om sen länge tillbaka.

Att hans bandmedlemmar kickar honom baserat bara på det som står på kontot har jag svårt att tro. Det måste finnas mer. Kom igen nu Flashback.

Kontot är fö stalis_after_dark
Citera
2022-07-25, 17:43
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Nä det är ju just det. Är bevisningen det som finns på kontot så är det ganska klent. En 24-årig tjej som sexchattat (haft en relation enligt henne) med honom ett år har sneat på honom för att han inte var ärlig med att han hade tjej.

Han är en otrogen rövhatt men det är inte olagligt och inte särskilt ovanligt heller. Att han är dryg har många vittnat om sen länge tillbaka.

Att hans bandmedlemmar kickar honom baserat bara på det som står på kontot har jag svårt att tro. Det måste finnas mer. Kom igen nu Flashback.

Han joinade bandet 2017 och bandet har funnits i 32 år! Alla är inte originalmedlemmar men de har nog hoppat av självmant. Kanske.

Om man behandlar kärlek som skit så har man inte mycket till övers tror jag.

Ändring. Bandet är förmodligen bekanta eller t.o.m. vän med den tjejen. Då är det inte så svårt att lista ut vem som far med osanning.
Senast redigerad av kansascityshuffle 2022-07-25 kl. 17:49.
Citera
2022-07-25, 17:57
Medlem
Det har garanterat med bruden att göra. Hon är ett faktiskt fan av musiken, så de vill inte framstå som ett band som utnyttjar och ljuger för sina lyssnare. Hade varit något annat om det var en uppenbar groupie, det är inte att han ligger runt som är problemet så att säga.
Citera
2022-07-25, 18:16
Medlem
LagomLats avatar
Citat:

Vart är Rocken på väg, Bill Wyman, Jerry Lee Lewis och andra höll på med betydligt värre grejer än lite otrohetsaffärer. Måste vara mer bakom.

LL
Citera
2022-07-25, 23:51
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Vart är Rocken på väg, Bill Wyman, Jerry Lee Lewis och andra höll på med betydligt värre grejer än lite otrohetsaffärer. Måste vara mer bakom.

LL

Läste igenom konversationen snabbt, men det problematiska lär väl inte vart otrohet utan att han verkar vara rätt gränslös, tjatar om nakenbilder och för samtalet in på sex vid upprepade tillfällen trots att hon sagt ifrån. Skickat kukbilder osv. Tänker att det räcker för att bli cancelled i dagens klimat. Att vara en kåt douche som inte respekterar gränser.
Citera
2022-07-25, 23:54
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Läste igenom konversationen snabbt, men det problematiska lär väl inte vart otrohet utan att han verkar vara rätt gränslös, tjatar om nakenbilder och för samtalet in på sex vid upprepade tillfällen trots att hon sagt ifrån. Skickat kukbilder osv. Tänker att det räcker för att bli cancelled i dagens klimat. Att vara en kåt douche som inte respekterar gränser.

I hans ålder också, nä då fattar jag att det gick som det gick.

LL
Citera
2022-07-26, 07:40
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
I hans ålder också, nä då fattar jag att det gick som det gick.

LL

Ja och bruden var som jag fattat i 20-årsåldern. Och detta lär ju inte vara en engångsföreteelse liksom. Det lär ju finnas fler.
Citera
2022-07-26, 21:15
Medlem
Adelaides avatar
En otrohetsaffär i form av lite sexchatt, jaha?

Visst det är ju galet men värre saker har väl hänt. Fan på 70-talet gjorde musikerna allt mellan himmel och jord och att kicka någon för det kom aldrig på tal.
Citera
2022-07-26, 22:38
Medlem
Tjejen som skriver på instagram verkar ganska omogen, MEN det är flera andra tjejer som kommenterat på olika ställen på facebook och forum med liknande berättelser om att han oombett skickat kukbilder och runkvideor till dem. Hon är, som han själv antyder, långt ifrån ensam.

Minst två band till, The Lurking Fear (med två medlemmar från At The Gates) och Venus Priniciple (ex Crippled Black Phoenix-folk) har också gett honom foten. De vill väl helt enkelt inte bli inblandade och förmodligen inte heller spela/umgås med någon som beter sig så.

Med det sagt, vilken japansk porrskådis var det han satte på då? Han skrev ju att videon finns på nätet
Citera
2022-07-27, 18:56
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:

Varför måste ett lagbrott ha begåtts för att ett band ska kunna kicka någon? Räcker väl got och väl att man beter sig som ett svin. Vem vill umgås med sådana?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in