Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-07-26, 10:37
  #37
Medlem
Enblandandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag fick en gång fel på bilens kylare en natt i de trakterna. Lyckades precis komma till en mack innan den kokade. Mackens ägare berättade att 85% av hans kunder var gängkriminella. Men det är bra med mångkultur och pensionsräddare.

Dåligt tid att få problem med bilen i det området! Dagtid brukar vara lugnt men efter stängning är det bra att hålla sig borta. Inga skjutningar på länge men det beror väl på att gängen har gjort upp om makten, inte att kriminaliteten är borta.

Önskar det fanns fler "farliga" mcgäng från Tranemo än tysta ögon som följer varje steg du tar.
Citera
2022-07-26, 20:29
  #38
Medlem
Muppetys avatar
Finns väl många MC-gäng som endast är motorintresserade o är inte mer kriminella än att de kanske ordnar lite fyllefester o så. Men bråka med dom behöver man ju inte göra ändå.

Att bära skinnväst är väl en del inom MC-kulturen, min polare brukar glida runt på sin Harley Davidson iklädd en skinnväst där det bara står typ "Harley Davidson - Motorcycles", tror inte han är med i nått MC-gäng.
Citera
2022-07-26, 22:18
  #39
Medlem
sebnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
bära skinnväst är väl en del inom MC-kulturen

Det vet jag, det var inte själva skinnvästen som var skräckinjagande, att skinn är vanligt inom MC kulturen är ju för att det är vanligt som skyddsklädsel.

Det var just kombinationen skinnväst + gängnamnet som förde tankarna till hells angels etc.

Men nej bråkar inte med folk. Bara det att jag ser kriminella MC-gäng som levande organiska tickande C4-bomber som kan få för sig att dra baseballträ när man minst anar det.
Citera
2022-08-16, 18:32
  #40
Medlem
Polackfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Verkar dock som att TS trollar. Jag tänker mer hur två lönnfeta Sons of anarchy wannabes vågar visa sig där öht än att dessa skulle vara ett hot.

Exakt så
Citera
2022-08-16, 18:36
  #41
Medlem
Polackfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebnie
Handlar inte om några hjärnspöken utan att jag inte vet. Jag trodde ju att alla MC gäng var farliga.

Det är definitivt hjärnspöken då. Är det några andra kulturella grupper som spökar för dig, eller är det bara MC-gäng?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback