• 1
  • 2
2022-07-24, 22:38
Medlem
Kimjongunskuks avatar
Som rubriker lyder, jag har fått en gratis biljett till håkan hellström i augusti och jag vill gärna vapea i folkhavet. Tror ni det går? Hur är säkerheten när man går in, finns det risk för visitering?
Citera
2022-07-24, 22:42
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Skitdum idé, inte för att du kommer åka fast på nåt sätt, utan för att du kommer att nojja sönder. Rök innan istället för att leka Woodstock mitt i centrala Göteborg.
Citera
2022-07-24, 22:46
Medlem
Japp, som föregående talare sade. Du kommer bara noja över att någon vakt ska orka bry sig (vilket dock inte lär ske).

Jag har på konserter rökt en fet precis innan man går in, sedan ha med sig vanliga cigg in att blossa på när det börjar lägga sig.
Citera
2022-07-24, 22:49
Medlem
Kimjongunskuks avatar
Hmm tål att tänkas på. Men ni tror inte att jag kommer bli visiterad när jag går in?
Citera
2022-07-24, 22:54
Medlem
Hmm Tror du behöver något betydligt starkare än weed om du skall gå på den konserten
Typ Stillnoct eller så
Just saying....
Citera
2022-07-24, 23:01
Medlem
Kimjongunskuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolySmoke68
Hmm Tror du behöver något betydligt starkare än weed om du skall gå på den konserten
Typ Stillnoct eller så
Just saying....

Ja jag förstår vad du menar, tål inte hans senaste skivor. Men jag hoppas att lite nostalgi och masspsykos (och weed) väcker något i mig.
Citera
2022-07-24, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimjongunskuk
Ja jag förstår vad du menar, tål inte hans senaste skivor. Men jag hoppas att lite nostalgi och masspsykos (och weed) väcker något i mig.

Haha jo de blir säkert kul hur som, han drar ju inte fulla arenor för inget
Citera
2022-07-24, 23:42
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimjongunskuk
Som rubriker lyder, jag har fått en gratis biljett till håkan hellström i augusti och jag vill gärna vapea i folkhavet. Tror ni det går? Hur är säkerheten när man går in, finns det risk för visitering?

Ska du verkligen förstöra det fina med weed med att lyssna på Håkan Hellström?
Citera
2022-07-25, 02:17
Medlem
Röka eller vapea?

Vapea är 99% mer stealth, kör på det om du är nojjigt lagd.
Citera
2022-07-25, 02:38
Medlem
Nilsbofinks avatar
Kände gräslukten där senast i fredags så ta sig in med det lär inte vara nåt större problem
Citera
2022-07-25, 02:39
Medlem
Pianotangents avatar
Finns bajamajor har jag för mig. Gå in där? Gå in under spelningen när det är tomt.
Citera
2022-07-25, 03:26
Medlem
Även om du åker fast eller inte så tycker jag du bör avstå. Respektera barnfamiljer eller folk som är emot bruket av cannabis och kanske inte vill känna lukten eller vara i närheten av det. Rök efter då eller innan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in