Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-07-22, 02:33
  #13
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
inte lyckats på 50 år .. Jag har liksom aldrig fattat ..e[/url]
du frågar i rubriken: "vad är det som saknas i hjärnan på mig?"
Vad tror du de tjejer du träffat skulle svara på frågan: "vad är det som fattas med denne man?"
Citera
2022-07-22, 02:34
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
du frågar i rubriken: "vad är det som saknas i hjärnan på mig?"
Vad tror du de tjejer du träffat skulle svara på frågan: "vad är det som fattas med denne man?"

Hahahah
Citera
2022-07-22, 02:42
  #15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
inte lyckats på 50 år .. Jag har liksom aldrig fattat .. Nu bryr jag mig inte för fem öre, däremot kändes det riktigt jobbigt tills jag va 45 eller något sånt. För många personer är det som dom har en medfödd talang .. dom vet precis hur dom ska säga och vad dom ska göra. Den delen saknas hos mig, och alltid gjort.
Nu ser jag inte tjejer på samma sätt längre .. med Sertralin blir dom bara människor och relativt ointressanta.
Varför måste det va mer komplicerat för människor än att pissa på väggarna och yla på natten?

Kattfan
https://imgur.com/a/dh0zqWe

Söta katter!

Nåja, det är inte så himla lätt för katthanar heller, om det finns fler hanar än honor i området. För då måste hanarna - bokstavligt talat - slåss om honornas gunst. I så fall har katthonor det lättare, för de behöver bara finnas där, tillgängliga.
Citera
2022-07-22, 04:59
  #16
Medlem
Vissa ska inte fortplanta sig
Citera
2022-07-22, 18:11
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
För då måste hanarna - bokstavligt talat - slåss om honornas gunst. I så fall har katthonor det lättare, för de behöver bara finnas där, tillgängliga.
låter som en vanlig helg utanför krogen, tidigt 1990-tal
Citera
2022-07-22, 18:36
  #18
Medlem
twoeggss avatar
Din katt är ju värsta chaden, inte konstigt han får napp så lätt.
Citera
2022-07-22, 19:34
  #19
Medlem
en sånhär från korea kan jag tänka mig att importera .. vad ställer det för krav på mig ekonomiskt, utseendemässigt osv?
https://imgur.com/a/6KQNbmZ
Citera
2022-07-24, 01:34
  #20
Medlem
.Hellraiser.s avatar
De enda jag vet är att när jag går in på dejtingapp så får jag typ direkt 10 meddelanden utan att beh göra nåt.
Min taktik är att ja alltid väntar. Är glad att ja inte är oskuld längre iaf. Det hade sugit.
Citera
2022-07-24, 17:36
  #21
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
inte lyckats på 50 år .. Jag har liksom aldrig fattat .. Nu bryr jag mig inte för fem öre, däremot kändes det riktigt jobbigt tills jag va 45 eller något sånt. För många personer är det som dom har en medfödd talang .. dom vet precis hur dom ska säga och vad dom ska göra. Den delen saknas hos mig, och alltid gjort.
Nu ser jag inte tjejer på samma sätt längre .. med Sertralin blir dom bara människor och relativt ointressanta.
Varför måste det va mer komplicerat för människor än att pissa på väggarna och yla på natten?

Kattfan
https://imgur.com/a/dh0zqWe

De vanligaste orsakerna hos singla män är feghet och att dom ser ut som skit eller han annan form av låg status som betraktas som oattraktivt. Är man attraktiv för det motsatta könet i form av status, utséende, pengar och en del annat plus att man vågar vara påstridig, så brukar man lyckas. Du får inse att du brister troligen på de flesta av dessa punkter. Det är kanske inte så kul, men så är det.
Citera
2022-07-24, 22:05
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
De vanligaste orsakerna hos singla män är feghet och att dom ser ut som skit eller han annan form av låg status som betraktas som oattraktivt. Är man attraktiv för det motsatta könet i form av status, utséende, pengar och en del annat plus att man vågar vara påstridig, så brukar man lyckas. Du får inse att du brister troligen på de flesta av dessa punkter. Det är kanske inte så kul, men så är det.
Har inte alltid varit så, och fortfarande inte i många länder utanför europa .. Vilken befolkningsminskning är acceptabel innan reglerna ändras?
Att man kommer från en rik klan borde räcka .. och att man genom giftermålet blir allierad
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback