Satt och bläddrade i ratsit katalogen när jag fick syn på Claes Göran Bondelids namn. Döm om min förvåning när jag fick se att karln som är multimiljonär har betalningsanmärkningar. Någon som sitter på smaskigt skvaller om honom?
Claes-Göran Bondelid
Adress: Ingarö, Södra lagnö 450
Årsinkomst: 170 658
Inkomst av kapital: 6 251 000
Betalningsanmärkningar: Ja
Även hans fru som är skriven på samma adress och nolltaxerare innehar betalningsanmärkningar.
Satt och bläddrade i ratsit katalogen när jag fick syn på Claes Göran Bondelids namn. Döm om min förvåning när jag fick se att karln som är multimiljonär har betalningsanmärkningar. Någon som sitter på smaskigt skvaller om honom?
Claes-Göran Bondelid
Även hans fru som är skriven på samma adress och nolltaxerare innehar betalningsanmärkningar.
Ett klädmärke som låter som ett av gekås hittepåmärken kan ju inte gå särskilt bra..
Claes-Göran Bondelid
Han berättade om detta redan -13 i en intervju med Lotta Bromé.
En anmärkning är ungefär som att någon ”säger att du är ful” och påverkar dig enbart om du behöver ta lån etc. Jag har själv detta då jag inte direkt är beroende av att låna pengar och har struntat inatt betala en räkning jag tyckte var fel som till slut gick till utslag då jag inte orkade bry mig om processen med överklagande till kronofogden.
Fast det börjar bli problematiskt då många idag försöker sälja abonnemangstjänster istället för direkt betalning. Exempelvis var det någon robotdammsugare man kunde abonnera på för typ 100 kr i månaden men fanns ingen möjlighet att köpa den för mig trots årsinkomst på en miljon plus
Claes-Göran Bondelid
När jag tänker på klädmärket Bondelid får jag bara upp en bild på Johanna Möller.
Jättebra reklam
Intressant, betalningsanmärkningar är synliga i 5 år så han måste ha fått den ”nyligen”. Tycker för övrigt att han är lik skådespelaren Kjell Wilhelmsen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!