2022-11-10, 12:02
Medlem
Att William Amamoo skulle knarkar? 😂😂 Kom igen nu. nu ljuger du.
Han dricker inte ens alkohol. Att han skulle göra det? Nehe.
Mamma hade cancer i 2021 och William hjälpte oss att flyga henne till USA för att får behandlingar.
Efter att mamma varit dålig i i två år mår hon mycket bättre nu.
Tack vare William Amamoo så lever mamma idag. Tack vare Amamoo har Mamma fått ett nytt liv.

Att Mamma blev*inlagd på sjukhuset i USA*kostade väldigt mycket pengar . Men igenom William Amamoos Black Panther foundation fick Mamma ett nytt liv. En sängplats för Mamma kostade upp till 2000 dollar per natt, vilket motsvarar ungefär mer än 12 000 kronor förutom utredning, mediciner eller behandlingar.

.
Citera
2022-11-10, 12:25
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samma2003
Mamma hade cancer i 2021 och William hjälpte oss att flyga henne till USA för att får behandlingar.
Tack vare William Amamoo så lever mamma idag. Tack vare Amamoo har Mamma fått ett nytt liv.

Att Mamma blev*inlagd på sjukhuset i USA*kostade väldigt mycket pengar . Men igenom William Amamoos Black Panther foundation fick Mamma ett nytt liv. En sängplats för Mamma kostade upp till 2000 dollar per natt, vilket motsvarar ungefär mer än 12 000 kronor förutom utredning, mediciner eller behandlingar.

.

Årets eldsjäl 2022

Årets svensk 2022

Jerringepriset 2022

Fotbollskanalens hedersutmärkelse 2022
Citera
2022-11-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samma2003

.
2000$ är närmare 18500 år 2021..
Citera
2023-02-17, 20:10
Medlem
Tänk på att när ni läser om William Amamoo på nätet är det alltid han själv som skriver positiva saker om sig själv. Ingen som har råkat ut för hans bedrägerier skulle säga ett enda gott ord om honom. Han är en jävel på att trolla. Att han tex skulle ha hjälp någon cancersjuk person är rent skitsnack. William Amamoo är fattig som en kyrkråtta och har inkassobolag och fogden efter sig sedan många år tillbaka.
Vänta bara och se vad som händer med hans senaste bedrägeriförsök att köpa ett fotbollslag. Värsta skämtet. Tack och lov är laget inte så korkat att de går på hans lögner.
Senast redigerad av syrianskaafrica 2023-02-17 kl. 20:14.
Citera
2023-02-17, 20:31
Medlem
Il.Malizias avatar
Varför finns denna Nigeriabrevföreteelse i Sverige? Tidöregeringen; vänligen utvisa.
Citera
2025-06-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrianskaafrica
Mr. William Amamoo har en lång historia av bedrägerier och flyttar från stad till stad när det blir för hett om öronen för honom. Han har skaffat skyddade personuppgifter för att kunna fortsätta med sin kriminella bana utan att någon kan kolla upp hans skumma förflutna.
Någon som vet om han fortfarande knarkar?

Förstod att de va nåt jävligt skumt med honom. Träffade honom när jag bodde i Gävle och blev gravid då han varje gång vi låg sa att han vill ha barn med mig. Har jättesvårt att bli gravid men han lyckades tillslut. Och när jag berätta att jag va gravid så kände han inte mig helt plötsligt längre 😅🤷🏽‍♀️ han har aldrig träffat sin son som blir 5år i november. Är nog lika bra det när man läser den gär tråden 👀

Han sa att han hade hur mycket pengar som helst men bodde i små andra hands lgh glömde sitt kort så jag fick betala som då va ensamstående till min då 8åriga son.
Citera
2025-12-26, 21:53
Medlem
Jag är en av wiliams 11 barn han har försökt manipulera mig och han har ljugit för mig i nästan hela mitt liv jag har levt hela mitt liv utan att ha en pappa som bryr sig de är så mycket han har förstört i mitt liv som jag nu är så trött på när jag liten fattade jag inte men nu när jag har växt upp ser jag allt vad han håller på me hans lögner är verkligen svart på vitt jag säger endast de här för jag är verkligen trött på han han har 11 barn som han är pappa till men han bryr verkligen inte sig om en enda de är inte 1-2 barn de är 11 där ute som går utan en pappa eftersom att han inte är där för nån av dom jag har brytit kontakten me han efter så mkt han har förstört mitt liv och tycker inte han ska få hålla på så här jag kan säga själv att under mitt liv så han han kanske flyttat över 16 gånger från olika städer och han har skyddat identidet pågrund av många saker han har gjort.🙃
Citera
2025-12-28, 03:11
Medlem
De finns många sidor av Wiliam som är dåliga ena är hans bedrägeri och allt dumt han håller på me de andra som inte har pratats om är hur han behandlar sina barn jag tror inte han tänker på hur de känns att växa upp utan en pappa och en pappa som lovar att han ska köpa de och de men han har inte köpt ett kinderägg ens eller vi alla syskon som inte kan träffats eller vissa kanske inte ens vet att att han har flera barn de här är jätte sorgligt på ett sätt som jag inte hade velat att nån människa i den här världen hade en sån pappa som han för de är faktist barn vi pratar om jag kan säga själv från mitt perspektiv att jag är lite speciell och har gjort mycket dåligt och har mått dåligt vilket jag tror stort på att de kan va pågrund av att jag alldrig har haft en riktig pappa som bryr sig utan istället har jag haft en pappa som kommer och går och som ljuger om exakt allt och gör allt som får sig själv att se bra ut när de tydligt han som är själva problemet. Jag har inte träffat han på många många år han skriver bara på sms om man skriver först och om man har tur svarar han inom kanske en månad har man inte tur kan de gå längre eller vem vet han kanske sitter där och stirrar in på smset men bara skiteri som han alltid har gjort skitit i alla hans barn
Senast redigerad av Blomma2000 2025-12-28 kl. 03:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in