• 7
  • 8
2022-07-15, 21:16
Medlem
DesertBeagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Beror väl på vilken tarmflora man har innan som inte funkar med ägg och enzymer å sånt
Om alla skulle släppa väder för ett till 2 ägg varje dag skulle ju hela luften va som en papperstillverknings fis fabrik, man skulle hålla sig inne med andra ord
Det där är rent skitsnack och myt. Man fiser inte ett dugg stinkigare för att man äter ägg. 😄
Citera
2022-07-16, 11:00
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesertBeagle
Det där är rent skitsnack och myt. Man fiser inte ett dugg stinkigare för att man äter ägg. 😄

Det är det jag menar att det är en myt eller så har man taskig mage
Citera
2022-07-16, 18:46
Medlem
elektronikfreaks avatar
Vad vore en äggmacka med några sillbitar eller ansjovisfiléer på om man uteslöt ägget?
Citera
2022-07-16, 18:52
Medlem
Äggr gott!
Citera
2022-07-16, 18:57
Medlem
Finns inget härligare än ägg till frukost sen lägger man en atombomb i hissen, kommer grannen som brukar sno tvättiden/inte städa efter sig och ska ta hissen upp så är känslan nästintill obeskrivlig, känns som att man vunnit 1 miljon på trav. En perfekt morgon.
Citera
2022-07-16, 18:59
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesertBeagle

Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Det är det jag menar att det är en myt eller så har man taskig mage
Jag får sjuhelvetes gas när jag äter mycket ägg. Riktiga brakskitar som luktar apa.
Citera
2022-07-16, 19:15
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jag får sjuhelvetes gas när jag äter mycket ägg. Riktiga brakskitar som luktar apa.

Mysigt som träskbadning med andra ord
Citera
2022-07-16, 20:35
Bannlyst
Ägg är fan det bästa vi har i proteinväg. Lagom pris extremt nyttigt. Vill du ha 29cm slak då måste du börja äta ägg
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in