Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-07-12, 10:21
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Heh...jag vill oxå ha pizzabuffé!
Finns det ens..🤔

Pizzahut
Citera
2022-07-12, 10:23
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Visste dem det? Eller visste oss det? Oss kanske hade avlyssnat de? Dem hade kanske skänkt vi avlyssningsutrustningen?

Om inte oss passar vi så kommer dem att behöva köpa nya vapen till de.

Haha! Det är rätt åt sådana som Bertil2021, som varken kan skilja på de och dem, och som inte tycker att man ska håna gängledare som går på lekland med sina pappor.

Vet vi vilket lekland det var förresten?
Citera
2022-07-12, 10:30
  #27
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021
Förstår inte hånandet. Om det här stämmer så är det här det finaste och smartaste dem gjort i sina liv.

Skjutningar gynnar absolut ingen.

Hoppas att sånt här sker oftare och ger resultat också.

Jo, det var ganska smart av dem.

Jag hoppas dock att det inte ger resultat och att de fortsätter döda varandra I accelererande takt, det skjuts för lite slödder i det här landet.

Att mötas för att prata ut på ett lekland är smart, jag tror att gangstrarna litar på att respektive parter ändå respekterar att det är många barn i närheten, på så vis kan de vara relativt säkra på att det inte ska börja skjutas.
Citera
2022-07-12, 10:45
  #28
Medlem
Precis som några skrivit här tidigare så var det Omar El och Imad. Och ska man vara nogräknad så var det på ett café i anslutning till leklandet (på Entré vid Värnhem).

Händelsen framgår av domen som finns i länkad postning. Det var till och med så att Omar vid rättegången försökte använda mötet för att visa att han inte hade något otalt med Imad.

(FB) Gängman anhållen för mordplaner, Malmö. 2021-08-10
__________________
Senast redigerad av Right-humanist 2022-07-12 kl. 10:47.
Citera
2022-07-12, 11:46
  #29
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Hej alla idioter och efterblivna småpojkar.

Det finns en anledning dom möts sådär.
Ofta bestämmer man möte på en "säker plats".
Det är naturligtvis mindre risk att nån börjar skjuta när man är mitt bland barn än om man skulle mötas på en grusväg utanför stan.

En annan anledning kan va att man vill visa respekt genom att ta med sin unge och visa att man verkligen vill ha fred.
Självklart vet dom mer än er medelsvenssons riskerna med att andra kriminella vet om ens familj och hur ens barn ser ut.

Hoppas det löser sig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback