• 1
  • 2
2022-07-09, 19:35
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Vill någon spirituellt upplyst berätta vad som händer när man vaknar från illusionen som är världen? Jag anar att jag kommer göra det men vet inte vad som väntar på andra sidan?

Ber ödmjukt om info.
Citera
2022-07-09, 19:50
Medlem
Bolshiess avatar
Du kommer känna dig fri, jag vakna 2020. Sen har jag navigera mig igenom. Du kommer skratta åt mänskligheten, tex när du ser kärringen på ICA stå och tjafsa om ett kvitto som inte stämmer så inser du hur sjukt hela vårt system är och att allt är en illusion. Om jag får lite mer från dig hur långt du har kommit i dina tankar så kan jag hjälpa dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskardig17
Vill någon spirituellt upplyst berätta vad som händer när man vaknar från illusionen som är världen? Jag anar att jag kommer göra det men vet inte vad som väntar på andra sidan?

Ber ödmjukt om info.
Citera
2022-07-09, 19:54
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolshies
Du kommer känna dig fri, jag vakna 2020. Sen har jag navigera mig igenom. Du kommer skratta åt mänskligheten, tex när du ser kärringen på ICA stå och tjafsa om ett kvitto som inte stämmer så inser du hur sjukt hela vårt system är och att allt är en illusion. Om jag får lite mer från dig hur långt du har kommit i dina tankar så kan jag hjälpa dig.
Jag förstod för 5 år sen att allt var en illusion. Vet egentligen inget utom att träden jag ser inte är verkliga, alltså att de inte vuxit utan bara kommit dit för mina ögon. Vet inget om vad som döljer sig bakom i andevärlden eller om det är själar som spelar en roll bakom människorna jag möter. Anar att detta bara är en show skapad för mig för att det är något jag ska uppleva.

Förstår att det finns mer till verkligheten. Men inte om det är möjligt för en människa att förstå mer än vad som man ser i 3d och tänker linjärt. Vet du om det är möjligt att förstå mer än det? Tack.
Citera
2022-07-10, 08:46
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:

Ber ödmjukt om info.

Du vaknar upp i kroppen efter dödsögonblicket där kan se höra och förstå allt kring dig och får ta ett beslut ifall vill ligga kvar i köttet eller vandra vidare utan det.

Många vandrar runt med sina nära och kära släktingar, går i grupp med dom..

Jag vet allt kring det här, fråga vad du vill för jag vet svaret..

Svarar endast för att du ber ödmjukt om info.
Citera
2022-07-10, 12:34
Många konverteringar kan vara känslomässigt volatila händelser. Det är inte ovanligt att man blir medveten om Guds energifält. Det kan beskrivas som en stark känslomässig upplevelse där du är helt i extas och där du inte kan koncentrera dig på dina jordliga åtaganden.

I övrigt börjar man se verkligheten som den verkligen är. Att bland annat alla krig är skapade av en hemlig grupp för deras egen vinst och maktbegär. Att till exempel all fattigdom är ett system som kommer från samma grupp som äger alla centralbanker. Då blir man bara så arg.
Citera
2022-07-10, 14:04
Avstängd
TwoThousands avatar
När vandrar gentemot ljuset blir bemött av Kristus barmhärtighetsfullt på domens dag..
Håll det till sanningen och verkligheten för alla levande människor ur människosläktet..

Trött på att höra den döde vakna upp och inte veta vart denna har hamnat någonstans.
Citera
2022-07-13, 00:21
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:

Ber ödmjukt om info.
Illusioner är inte på riktigt.
Ateister anser att övernaturligt inte existerar på riktigt.
Du vaknar från illussionen när du slutar tro på det övernaturliga i så fall.

Personligen tror jag att vi lever i en verklig existerande verklighet pluss att det finns obevisad övernaturlig verklighet dessutom.
Alltså ingen illusion pluss ännu mer över-naturlighet som inte är illusion.

Utforska verkligheten och utforska det outforskade bortom det vi känner som verkligheten, men hitta inte på lögnaktiga illussioner.

Ägnar du dig åt illussioner då ljuger du för dig själv. Sluta med det så vaknar du ur illussionen.
Citera
2022-07-13, 09:44
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Illusioner är inte på riktigt.
Ateister anser att övernaturligt inte existerar på riktigt.
Du vaknar från illussionen när du slutar tro på det övernaturliga i så fall.

Personligen tror jag att vi lever i en verklig existerande verklighet pluss att det finns obevisad övernaturlig verklighet dessutom.
Alltså ingen illusion pluss ännu mer över-naturlighet som inte är illusion.

Utforska verkligheten och utforska det outforskade bortom det vi känner som verkligheten, men hitta inte på lögnaktiga illussioner.

Ägnar du dig åt illussioner då ljuger du för dig själv. Sluta med det så vaknar du ur illussionen.

Vad vet du om illussioner?
Sist någon kom från en annan dimension såg du ingenting av oss så vad vet du om saken egentligen?

Så säg mig, hur rätt det är..
Du är pensionerad arbetsskygg och du har lathetens demon precis bredvid din sida men du har mage att påstå att du kan döma i vad som är sanning och lögner?

Människor förstår något först när själen håller på och lämnar deras kropp.
Citera
2022-07-13, 13:02
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vad vet du om illussioner?
Sist någon kom från en annan dimension såg du ingenting av oss så vad vet du om saken egentligen?

Nu skriver du att du är en övernaturlig varelse från en annan dimension.

Är du psykotisk med vanföreställningar och illussioner eller spelar du bara en påhittad roll i dina inlägg?
Citera
2022-07-13, 13:51
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Nu skriver du att du är en övernaturlig varelse från en annan dimension.

Är du psykotisk med vanföreställningar och illussioner eller spelar du bara en påhittad roll i dina inlägg?

Det är för stort för en arbetsskygg människa med lathet att veta någonting om ...

Får inte yttra dig om en paranormal aktivitet, du är inte en övernaturlig varelse ...

Äkta genuin äkthet gör detta till någonting legendariskt, kanske är legendarisk.

Först kommer varningen sedan kommer du att åka ifrån nuvarande illusion.
Citera
2022-07-13, 14:16
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:

Så säg mig, hur rätt det är..
Du är pensionerad arbetsskygg och du har lathetens demon precis bredvid din sida men du har mage att påstå att du kan döma i vad som är sanning och lögner?
.[/i]
Citat:
Det är för stort för en arbetsskygg människa med lathet att veta någonting om ...
.
Jag postar inlägg på flashbak på konstiga tider, så du tror att jag är pensionär och lat.
Du vet inget om mig, inget övernaturligt.

Du svarade inte på min fråga om du skriver som om du gått in för att spela en teaterroll där du spelar att du är en övernaturlig varelse likställd med Jesus.

Eller om du tror på allt du skriver, på dina egna illussioner och vanföreställningar.
Citera
2022-07-13, 16:14
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Jag postar inlägg på flashbak på konstiga tider, så du tror att jag är pensionär och lat.
Du vet inget om mig, inget övernaturligt.

Du svarade inte på min fråga om du skriver som om du gått in för att spela en teaterroll där du spelar att du är en övernaturlig varelse likställd med Jesus.

Eller om du tror på allt du skriver, på dina egna illussioner och vanföreställningar.

Jag berättade sanningen och du undrar hur jag fick så rätt på allt, det är okej att erkänna det.
Denna illusion av verkligheten är så väldigt kortvarig för paranormala övernaturliga varelser.

Titta upp mot skyn och njut av tillvaron istället för att fokusera på vad du aldrig får veta något om..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in