Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-06-28, 18:00
  #1
Medlem
rawbuzzs avatar
Är det något som har ett roligt tips om spel men mycket skadeglädje som man kan spela med polarna? Tex Mario Cart kan man bli jävligt förbannad på :P
Citera
2006-06-28, 18:53
  #2
Medlem
Om vi snackar konsolspel så finns det spel som heter "Mario Party".
Mycket i spelen är slumpmässigt och därför är det vanligt med raseriattacker.

Annars finns ju klassiska lir så som quake 3.
Citera
2006-06-28, 18:58
  #3
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Quake 2 ska det vara eller Fight Night på Xbox.
Citera
2006-06-28, 19:02
  #4
Medlem
Nemesis1s avatar
Spela Aliens Versus Predator mot polarna... Var alien medan de är marinsoldater och skräm skiten ur dem!
Citera
2006-06-28, 19:16
  #5
Medlem
vinnes avatar
Första spelet jag någonsin spelade på playstation med polarna; Crash team racing! Underbart spel, bland mina definitiva favoriter! Mängder med timmar spenderades på det.

EDITERING: Dock kommer jag inte ihåg om man kunde spela fler personer än två, men jag har för mig att man kunde spela i grupper om fyra.
Citera
2006-06-28, 19:33
  #6
Medlem
Fr0ggehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinne
Första spelet jag någonsin spelade på playstation med polarna; Crash team racing! Underbart spel, bland mina definitiva favoriter! Mängder med timmar spenderades på det.

EDITERING: Dock kommer jag inte ihåg om man kunde spela fler personer än två, men jag har för mig att man kunde spela i grupper om fyra.

Hm, jag har bestämt för mig att man kunde vara mer än två, även om jag själv bara körde 2players i det. Och ja, det var riktigt underbart kul. Jag var ju förstås mästarn bland polarna ^^
Citera
2006-06-28, 21:13
  #7
Medlem
VictorNs avatar
Vet inte om det går att spela med polarna direkt, men större skadeglädje en den man får efter att ha gankat någon i WoW finns inte.
Citera
2006-06-28, 21:48
  #8
Medlem
Nemesis1s avatar
Att förinta sin motståndares bas i StarCraft är också härligt... Speciellt då man leker med saker som nuke, irradiate, osynliga wraiths, arbeiters, lurkers, etc...
Citera
2006-06-28, 21:52
  #9
Medlem
Pacwans avatar
Postal2 säger jag bara
Citera
2006-06-28, 21:53
  #10
Medlem
Mashed på xbox
Citera
2006-06-28, 22:38
  #11
Medlem
Icecubes avatar
Säger som Tric, Fight night på xbox fungerar bra.
Citera
2006-06-29, 00:06
  #12
Medlem
vinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Säger som Tric, Fight night på xbox fungerar bra.
Och när vi snöar in på fightingspel skulle väl jag kunna rekommendera tekken 3 - den bästa delen i serien. Helt underbart spel. Finns inget skönare än när man bränner upp motståndaren med minidraken (vad den nu må heta), eller när man hugger ner dom med yoshimitsu..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback