Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-27, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Det är ett sådant samhälle som vi har idag och folket verkar vilja ha mer med tanke på att det mest troligt blir en röd kaos-regering i höst också. Låt er inte heller luras att tro att Skellefteborna kommer sluta rösta på V och S kommande val.

Det som är lika brutalt är att gärningsmännen i Sverige belönas med låga straff och ibland fina belöningar för att de begått grova brott. Glöm inte våldtäktsmannen som belönades med 800k.
Vi kan räkna med att denna GM kommer få vård och sen släppas fri att begå grova brott. Det är så Sverige fungerar. Det förvånar mig ändå att inte fler insett detta.

EDIT: Det som kan få Sverige på rätt bana är hårdare straff. Det finns inget annat, hur mycket man än vill tro att det ska gå att vårda grovt kriminella till fredliga medborgare. Hårda straff håller gärningsmännen borta från gatan och anhöriga slipper framförallt oroa sig för att GM ska komma ut.

Håller med. Hårdare straff är en början. Men fängelserna är lite utav lyxhotell. Fångarna sitter med lyhörda vårdare och har lugna fina samtal under ett umgänge. Hur ska det få de att ångra eller inse vad de gjort? Om man inte straffas mer än att få långa fängelsestraff? Straffet måste innebära hårda straff och tag inne bakom kulisserna också. Att ge 10 eller livstid kommer ju fortfarande innebära vanligt liv om man har det gott där inne. Att ha en miljö likt en fritidsgård kommer ju inte få någon att sitta och tänka på vad de har begått direkt….

Om de bara visste hur fängelserna utanför EU var, hade dessa kriminella i Sverige ursäkta, bajsat på sig!
Citera
2022-07-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Jag har jobbat på en brottsofferjour och kvinnojour under många år…. 9 av 10 våldsbrott begås av svenskar
Du menar gruppvåldtäkter, balkongflygningar och hedersmord.
Citera
2022-07-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Ja fast problemet hade inte slutat existera .. kvinnor hade inte känt sig trygga endå och mammor hade varit likt förbannat rädda att släppa ut sina barn på sommarkvällar även om utlänningar inte fanns i Sverige. Alla känner rädsla för incelsmännen som springer lösa och har sjuka tankar om kvinnor. Det är ju bara läsa på Flashback om kvinnosynen och man ser varningsflaggor i detta samhälle.

Visst detta brott i Skellefteå hade inte hänt om han inte varit här i Sverige men det kommer hända fler sexualmord i Sverige av svenska vita män tro mig!
Och 85 procent begångna av invandrare
Citera
2022-07-27, 00:53
Medlem
Citat:
Så brevnisse är den ”säkra källan”?
Vad är din säkra källa?
Citera
2022-07-27, 01:03
Medlem
Citat:
Nu menar jag misshandel och våldtäkt mot kvinnor/flickor eftersom det är detta tråden handlar om.
invandrare är överrepresenterade i sexualbrott kolla BRÅ. Det här är ju löjligt.
Citera
2022-07-27, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Blir svårare att trolla dit GMs historik och tekniska bevis, som givetvis kommer redovisas framöver.
DNA avsätts bara man rör vid en annan människa
Citera
2022-07-27, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marlar13
Och 85 procent begångna av invandrare
Salta lagom. 60 procent första eller andra generationens invandrare. Detta enligt en interpellation från en SD:are. Det är försvinnande liten andel av invandrare som de facto begår sexualbrott, denna överrepresentation till trots. Och bland dessa invandrare återfinns bl.a. en hel del finnar.
Citera
2022-07-27, 01:48
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlar13
Tishko Shabaz Ahmed skar halsen av Wilma Andersson I Uddevalla. Han förvarade huvudet i sin bostad i nio dygn.
Hatbrott mot kvinnor o flickor utförda av migranter, måste, beivras hårdare än en smäll på fingrarna.

Annars kommer sådana hatbrott, som även drabbar svenska män o pojkar, fortsätta öka i snabbare takt till sådan grad att det finns risk för att medborgare kanske ger sig på oskyldiga migranter.
(Som hänt i bla Italia där byborna sköt mot allt/alla migranter, som vedergällning för hatbrott mot italiensk flicka, som då hade begåtts i form av gruppvåldtäkt)
Citera
2022-07-27, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag pratar inte om vanliga våldtäkter. Jag pratar om sexualmord och tortyrliknande våldtäkter. Alltså våldtäkter där gärningsmannen är ute för att döda och plåga.
gå in på "offer för svenskfientligheten" Metapedia
Citera
2022-07-27, 02:17
Medlem
Citat:
Jag nämnde detta utifrån egna erfarenheter och siffror från paraplyorganisationen. Fritt val att tro på det.
Jag är helt ointresserad av att lägga ner energi på att övertyga några få hatiska FBackare med SD sympatier för det gör ingen skillnad Jag har all rätt att skriva, precis som alla andra.
Kan man få ta del av "siffrorna från paraplyorganisationen?
Citera
2022-07-27, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swburton
Tror faktiskt att traditionen vid barnäktenskap är att mannen får vänta med att ”fullborda” äktenskapet tills flickan kommit in i puberteten/fått mens. Vilket kan vara så tidigt som 10 eller t o m 9 år.
såg i svt program att många av dessa barn/flickor avlider vid förlossningen då kroppen på en 9-10 årig flicka inte är utvecklad
Citera
2022-07-27, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Du har all rätt och skriva, du har all rätt att starta en tråd också.
Men så jävla offtopic du gått i den här tråden liknar iq:t vi eftersöker hos gm.
Vi har samma rätt att skriva och ifrågasätta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in