2022-10-19, 17:20
Medlem
Hur fungerar det när en 15 åring bedöms vara psykiskt sjuk, vilket han antagligen är deluxe men gäller de max 4 år även inom vården?
Citera
2022-10-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrell
Ni kan aldrig i eran vildaste fantasi förstå hur fruktansvärt detta monster har misshandlat flickan.
Det sexuella våldet är oerhört. Personal som behandlat henne har behövt stöd.

Fy f-n. Visste inte att det sexuella våldet var så grovt. Kan inte ens föreställa mig… Han ska aldrig ut bland folk igen!
Citera
2022-10-19, 17:34
Medlem
retiarius1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katynmassakern
Allra viktigast måste vara att åtala de som släpper in dessa monster i landet o låter naiva medborgare vara försökskaniner. Endast så kan man minimera den allvarliga våldsbrottsligheten.
Det är lätt vara generös med andras pengar - å land...

Så tycker du och jag, men uppskattningsvis 98-99% av befolkningen tycker annat.
Jag är så trött, så trött....
Senast redigerad av retiarius1 2022-10-19 kl. 17:41. Anledning: felskrivet
Citera
2022-10-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Hur fungerar det när en 15 åring bedöms vara psykiskt sjuk, vilket han antagligen är deluxe men gäller de max 4 år även inom vården?

Det får vi verkligen inte hoppas. Tänk att släppa ut honom om 4 år, när han är 19. Han är kanske lika skogstokig då, men han är större och starkare.
Citera
2022-10-19, 17:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Nej, RPV pågår så länge personen är sjuk och bedöms som farlig för sig själv eller andra. Dock minst 6 månader om RPV kombineras med särskild utskrivningsprövning.

Han kan alltså sitta kort tid eller hela livet - allt beroende på vilka bedömningar som görs.
Citera
2022-10-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, RPV pågår så länge personen är sjuk och bedöms som farlig för sig själv eller andra. Dock minst 6 månader om RPV kombineras med särskild utskrivningsprövning.

Han kan alltså sitta kort tid eller hela livet - allt beroende på vilka bedömningar som görs.

Då får vi hålla tummarna att han får bli kvar där så länge han är sjuk, vilket lär bli hela livet. Det där är ingen människa utan ett monster.
Citera
2022-10-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Det får vi verkligen inte hoppas. Tänk att släppa ut honom om 4 år, när han är 19. Han är kanske lika skogstokig då, men han är större och starkare.

Ja och med skyddad id, man vet inte vilken stad han kommer ploppa upp i.. Usch
Citera
2022-10-19, 17:45
Medlem
Befann sig pappan i Sverige när det hände? Har för mig att jag har läst att han var i ett annat EUland?
Citera
2022-10-19, 17:46
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:

Svensk psykiatri suger och svenska psykologer är ett skämt. Han är ute om max 7-8 år och kommer att begå minst lika vidriga brott igen.
Citera
2022-10-19, 17:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Befann sig pappan i Sverige när det hände? Har för mig att jag har läst att han var i ett annat EUland?
Jag tror att han var i Sverige.
Han erkände ju först för pappan som kontaktade polisen - så han bör ha varit på plats.
Citera
2022-10-19, 17:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Svensk psykiatri suger och svenska psykologer är ett skämt. Han är ute om max 7-8 år och kommer att begå minst lika vidriga brott igen.
Ja, det tror jag också - men med RPV så finns möjligheten att hålla honom inlåst.
Citera
2022-10-19, 17:49
Medlem
Citat:

Problemet är ju att de lär aldrig låta en 15-åring sitta resten av sitt liv på rättspsykiatrisk vård.

Svensk migrationslagstiftning och parasiternas "rättigheter" är ett skämt för Sverige och det svenska folket. Denna parasiter och alla andra muslimer borde tvångsdeporteras med våld.

Först så slipper han utvisning då de menar att han är för "ung". Dels så slipper han fängelse för han är för "ung". Sedan slipper han förmodligen även LSU då han under tid ska genomgå rättspsykiatrisk prövning, men det i sig innebär ingen tvångsmedicinering för även om han har en psykisk störning så är han knappast psykotisk.

Tydligen visar ju både förhör och vittnesmål att han tid efter annan kan "sköta sig", men att det vid tillfällen blir ett annat beteende. Gissningsvis är det ett kulturellt beteende från den muslimska världen. Vi ser ju dessa parasiter överträffa sig i vålds- och våldtäktsstatistiken.

Den unge mannen som förmodligen mördade närmare 30 äldre personer i Östra MAS i slutet av sjuttiotalet fick ju sitta 15 år i rättspsyk och han var förmodligen inte psykotisk, men gissningsvis störd på något sätt. Nu går han fri i Malmö sedan mitten av 90-talet.

Min gissning är att Abushi sitter 1-3 år på LSU . Han är inte psykotisk och inte i behov av massiv medicinering och övervakning på samma sätt som en psykotisk person hade behövt på rättspsyk. Sedan kommer Abushi att möta socialtjänsten och han ska med saft och bullar in i samhället och få träffa några svenska kvinnor. Det är ju så S, C, V och Mp vill sköta invandrarkriminaliteten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in