Citat:
Ursprungligen postat av
oatmealdementor
Jag är glad att min gitarr är en hobby jag haft kvar sedan barnsben och aldrig övergett drömmen om att bli rockstjärna.
Jag har märkt att jag återkommer till vissa intressen så som jogging, styrketräning, programmering, filma med mobilen, läsa på läsplattan och spela counter strike. Notera att alla hobbys är billiga.
Efter en tid inser jag att jag aldrig har uträttar något ordentligt när jag utövar en viss hobby och byter sedan igen till något annat av de ovanstående. Så går cirkeln runt.
TS låter som en person som får saker gjort och som man kan visa upp att DETTA har jag faktiskt åstadkommit.
det är bra hobbys, att kunna spara pengar är inte så dumt det med! bor som sagt hemma fortfarande så jag har en del sparat också. det blir mycket dötid mellan projekt osv så jag spelar en del jag med, dock inte spelat något senaste 2 veckorna enligt steam, så just nu blir det inte mycket av den kardemumman. men jag jobbar ju 100% och pluggar 50% och bygger högtalare just nu, och ska leva ett liv däremellan.
styrketränar också, när man inte har något projekt på hyllan, typ över vintern eller så
gitarr är dock jävligt fränt, speciellt när man sitter och tar några öl hos någon polare. imponerande när någon drar värsta låten på gitarr/ piano faktiskt