Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-07-02, 01:30
  #13
Medlem
Thomacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fckptn
Oj jag var lute snabb, det här verkar vara en gratischat?
Det spelar i praktiken ingen större roll. Det är oavsett vilket ändå bara ord som inte behöver betyda någonting i verkligheten.
Antingen är det uteslutande tjejerna själva som ska ha pengar, gåvor, förmåner osv eller så är det någon annan som ska ha en del av detta.

Det blir inte mer riktigt än vad du tror att det är, eller till vad det visar sig vara. Dessutom blir inte heller sex mer riktigt än till att du har familjen sidan om dig. Sex är inte på riktigt innanför en kondom och utanför fertila dagar.

Nej tack. Jag betalar inte för något som ska vara gratis. Min säd ska vara ämnad att komma till nyttjande annars kan det va. Först då är det ett commitment. Allt innan och efter det är en chimär.
2022-07-02, 01:34
  #14
Medlem
För att de enbart har killen som fantasi o vet att de inte är attraherade irl.

Hade ägglossning och chattar med en kille. Hade säkert kunnat sprungit hem till honom men sedan var ägglossningen över och intresset fanns knappast.

Det är lite som när killar påstår att tjejer bara vill ligga för att de tröttnar snabbt.

Deras system är inte igång medan killarnas är det rätt omdömeslöst.
2022-07-02, 01:50
  #15
Medlem
Ja den är gratis, tjejen som äger den är vettig och snäll i 40års åldern
2022-07-02, 01:50
  #16
Medlem
Jormapormas avatar
Säkert det är en tjej du snackat med?
2022-07-02, 01:53
  #17
Medlem
ja fått några skype, fått se i cam, vi har pratat, men dom vill sexa i cam flesta bara.
först kompisar en-två veckor, sen när dom är på fyllan börjar dom bli slampiga tyvärr
2022-07-02, 03:51
  #18
Medlem
Det är tryggare och moraliskare så.
Man får samma spänning men utan att stämplas som en slampa och hora efteråt.
2022-07-02, 05:25
  #19
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Säkert det är en tjej du snackat med?
Varför ska en kille sexchatta gratis med en annan kille då? Det finns ju liksom ingen garanti såklart.
Men det skulle vara högst ovanligt att man sitter och sexchattar på en gratissida eller hur.
2022-07-02, 07:09
  #20
Medlem
haha nu kom jag att tänka på när jag gick i 7an tror jag så gick jag och en polare in på nån shady jävla dejtlivechatt app och låtsades vara brudar och det fanns ett par äckliga indier som visade det ena och det andra för att se våra toapappers tuttar
2022-07-02, 08:04
  #21
Moderator
blomvattnares avatar
Inget för detta delforum. Tråden låses.

/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback