Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-01, 18:25
  #1
Medlem
RIKS gjorde sig i veckan kända (medvetet misstag) för att förtala en SSU:are utan att faktakolla.
Hur är det med arbetsmiljön, SD?
Expo har faktakollat artikeln.

https://expo.se/2022/07/sd-vill-styr...lYLWrTcHbO4fYs
2022-07-01, 18:38
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
RIKS gjorde sig i veckan kända (medvetet misstag) för att förtala en SSU:are utan att faktakolla.
Hur är det med arbetsmiljön, SD?
Expo har faktakollat artikeln.

https://expo.se/2022/07/sd-vill-styr...lYLWrTcHbO4fYs

Expo är ju själva defenitionen av trollfabrik, så vad de säger lyssnar man inte på.
2022-07-01, 18:38
  #3
Medlem
321js avatar
Peaken verkar vara över. Partiet måste bredda sig med flera frågor på agendan. Frågan är om dagens ledarskap har den kompetensen eller kommer att skaffa sig den.

Det var länge sedan partiet var över 20% hos något etablerat opinionsinstitut.


https://www.sydsvenskan.se/2022-06-2...rdtapp-i-skane

"Borde inte ni bli belönade av väljarna i en stad som Malmö?

– Jag upplever att vi blir det, men utanför Malmö. I kommuner kring Malmö har vi varit starka. Och där vi inte har varit fullt så starka har det funnits M som drivit våra frågor, som i Vellinge och Staffanstorp.

Åkesson säger sig inte vilja dra för stora växlar på en enskild mätning.

– Jag ska ärligt säga att jag är positivt överraskad att vi håller ställningarna så bra som vi gör med tanke på att vi är hårt triangulerade."

Politiska trender startar i Skåne så hans reaktion borde nog vara annorlunda, men det kanske han inte törs säga högt.
__________________
Senast redigerad av 321j 2022-07-01 kl. 18:49.
2022-07-01, 18:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Nej, det är Expo jag pratar om.

Förstår jag väl. Men Expo har till skillnad från Trollfabriken ansvarig utgivare.
Fjälling m fl...nä, de var/är bara ruttna.

Men du är väl förblindad i ditt SD-vurmande?
2022-07-01, 18:43
  #5
Medlem
Bolshiess avatar
Förhoppningvis tar Tobias Andersson över stafettpinnen. Men jag kan tipsa er om AFS. Där har du folk som kommer stå rakryggade mot dessa ödlor som har förpesta oss i decennier.
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Peaken verkar vara över. Partiet måste bredda sig med flera frågor på agendan. Frågan är om dagens ledarskap har den kompetensen eller kommer att skaffa sig den.

Det var länge sedan partiet var över 20% hos något etablerat opinionsinstitut.
2022-07-01, 18:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Förstår jag väl. Men Expo har till skillnad från Trollfabriken ansvarig utgivare.
Fjälling m fl...nä, de var/är bara ruttna.

Men du är väl förblindad i ditt SD-vurmande?

Nu är jag i alla fall inte någon SD-vurmare, men även jag ser att Expo är fulla av skit. En antivit organisation i samma anda som ADL i USA.

När det gäller frågeställningen, så har jag inget att invända emot den, men att använda Expo som källa är bara korkat.
2022-07-01, 18:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Nu är jag i alla fall inte någon SD-vurmare, men även jag ser att Expo är fulla av skit. En antivit organisation i samma anda som ADL i USA.

När det gäller frågeställningen, så har jag inget att invända emot den, men att använda Expo som källa är bara korkat.


Ja, Expo är ökända för detta.
2022-07-01, 18:56
  #8
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
Nu är jag i alla fall inte någon SD-vurmare, men även jag ser att Expo är fulla av skit. En antivit organisation i samma anda som ADL i USA.

När det gäller frågeställningen, så har jag inget att invända emot den, men att använda Expo som källa är bara korkat.


Nej då expo är ha ha ha ha ha ha.. seriöst folk lol.
Som är logiska flabb och har koll haha.
Det är ingenjörer haha och folk med hög iq som jobbar där hahahahahahahahahaha. Ja fifan jag skrattar så jag gråter
2022-07-01, 19:03
  #9
Moderator
Meijis avatar
Tråd låst pga alltför torftig och opreciserad trådstart utan någon sammanfattning av den länkade texten.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback