Förstår inte varför folk pratar om Israel, dom lyckades aldrig hacka iPhone ens så det blev en hype som inte ens stämmde, sedan 2013 då hypen var som störst så läcke ju Iran allting om Israels "hackare":
https://twitter.com/ramlevi/status/1542571736054616065
https://www.timesofisrael.com/info-o...booking-sites/
Detta var alltså fake från början tillslut, lögnen höll från 2016 till 2021:
2016: Detta gick alla på:
https://money.cnn.com/2016/03/28/new...ked/index.html
2021: Sanningen, NSA och Israel tog sig aldrig in i telefonen:
https://www.itpro.co.uk/public-secto...nardino-iphone
Förstår inte varför folk tror att pengar spelar in heller, är det inte viktigare med tid? Varför drabbas alla amerikanska bolag av ransomware isåfall, framförallt dom? Det är väl inte skillat att få sina system låsta?
Har ni några källor att komma med? Hacking är här och nu inte vad som hände för 15 årsen. Lyssna på den som kan TS <3
Men visst, handlar tråden om dom som är SÄMST så är det väl USA kanske men bäst på att snacka det är USA men att hacka när det handlar om liv och död är det brasilien och colombia. NordKorea är inte dåliga heller, tänk att skydda hela landets trafik och INGENTING kommer in eller ut från landet någonsin ,om USA var så duktiga så hade amerikanska hackare (betalda ;p) kommit in för längesen men dom är chanlösa, dom kan bara ta dom som dom har bakdörrar in och det är som sagt inte hacking.
Alla kommer åt facebook, microsoft, israel m.m och dom påstår dom är bäst? Ta länderna där ingen kommer åt känslig data istället, där har vi hackers det vill jag lova.
Ingen hackar colombia, brasilien eller nordkorea men colombia, brasilien och nordkorea hackar alla andra. USA är bäst?
Haha, ja bäst på att vara sämst kanske
Bara för man skapade quadcomm betyder de inte att man är bäst på att skydda det, vad har det med hacking att göra.
Att bygga ett hus är inte samma sak som att förstöra ett hus. Man anlitar olika företag till varje sak, bara för nisse karlsson bygg ab bygger huset betyder det inte att dom förstör huset bäst heller, då ringer man dom bästa på krossa hus.
Hur tänker svenska folket och hela flashback? Sverige är inte bara ett U-Land på att vara sämst på it säkerhet dom är även ett u-land när det kommer till kännedom om hacking
Bara för man är brandman betyder det inte att man är bättre på eld och dess fenomen en vad en pyroman är. Eller just det, det kanske dom visst är för en brandman har bättre betalt. Hahahahaa. Vill pyromanen bränna ner något så har han nog kunskap till det som behövs utan att tjäna en krona. Han älskar sin eld låt han göra det och ge fan i att tro att brandmannen är bättre.
Bara för man skapade ett skjutvapen betyder det inte att man är bäst på att träffa mitt i prick.
Bara för man skapar knivar för jakt betyder det inte att man sliper knivarna bäst.
Sluta nu Flashback! För i helvete, lyssna på vad jag säger Brasilien är bäst på black hats och Colombia på att hacka system för att ha kontroll så dom kan föra in 80% av allt kokain i usas land kommer därifrån, hade usa vart bäst hade dom stoppat 80% och haft 20% knark på gatorna men nu är det tvärt om. Vietnamn är bäst på att hacka människor via sociala medier. Nigeria har bäst talang för att phisha folk och skapa fejk relationer genom social hacking, speciellt bland svenska kvinnor. Italien har dom överlägset bästa crackarna för program genom tiderna, alla kopieringsskydd kommer från tidigare italienska crackare som idag skyddar spelen istället. Det är ju faktum, usa är bäst på att sprida propaganda och lura människor på saker som inte stämmer för egen vinning, så dom vinner på vara bäst på manipulation.
Microsoft data breach var de gerillan i brasiliens favelor som hade orsakat, det finns ju information från Microsoft direkt på deras blogg? Eller, dom ljuger väl också.
NSA hackade aldrig terroristens telefon, dom ljuger också när det visade sig att ingen information kunde tas fram så dom hade inget annat val en att säga att det inte gick? Det är därför alla kommer in i telefoner genom att hacka dom? Nej för helvete TS, Lyssna på den som kan som sagt man hackar bara en telefon genom att en användare gjort bort sig och öppnat sin bootloader eller att den ställt in fel inställningar för att installera en custom rom som graphene os genom att sätta på USB Debug och sedan aktivera usb läget i chrome webläsaren under installationen, men kör du en vanlig install så är FBI och NSA och USAS betalda hackare chanslösa, det är större chans att blixten träffar i mitt huvud EXAKT nu en att dom är bäst. Läs vad regeringens tekniska personal säger, dom finns på facebook bl.a för att ta del av information och INGEN tok hyllar USA, tvärt om. Alla vet dom har bakdörrar in med lagligt stöd.
Den dagen saker ändras till det motsatta så kommer ni ha rätt men nu har ni fel fel fel fel fel.
Just det, bäst på att knäcka crypto är ju Ukraina det får vi inte glömma. Nu har du hela listan!!! Eller har jag glömt någon?
Haha, nu kommer snart någon medlem och säger attt det är NVIDIA som är bäst på att knäcka crypto för dom skapade grafikkorten
Bara för man kan bygga en formelett bil betyder det inte att man kan köra den som luis hamilton.
Hoppas du förstår TS
HAHA, sen har vi Putin och Ryssland. Som fullständigt kör över G7 länderna med både ransomware och sin personlighet:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...sbruka-alkohol
Sluta nu för fan missbruka alkohol och droger alleesammans man kan ju fan tro alla gör det och era telefoner, ni alla lever i
Finns det ni lever i en simulering i stället för i en verkligt existerande värld, eller kan man helt utesluta det? Om ni lever i en simulering, får det då konsekvenser för hur vi bör leva våra liv eller framförallt se upp till hackare och mäktiga karteller? För ingen människa som lever i den verkliga världen resonerar eller tänker som ni.
Pablo Escobar var en hjälte han tog från dom rika och gav till dom fattiga till skillnad mot fittorna idag, dom tar från dom fattiga och ger till sig själv och sedan tvingar dom någon att suga deras kuk genom att betala för det, hoppas dom dör som sagt. Folk tror fortfarande att Pablo var en dålig människa men det var han verkligen inte, jag hade gjort exakt samma sak som han ifall om någon försökte sätta dit mig alla dagar i veckan, aldrig att någon skall få ta makt över mig genom bakdörrar eller få mig att bli deras slav i fängelset för dom vill det, mitt är mitt och ditt är ditt.
Som sagt, jag åker ofta till Medelin, jag kommer nämligen ifrån landet och jag vet hur det fungerar, när det blir bättre mellan gränserna kommer jag dra tillbaka och återgå till kartellen och aldrig återvända till landet jag är inte där nu för att regeringen och ingen annan är fuckt up,men nu har vi fått ny då blir det ännu mera fuckt upp men snart är det dags att lämna Sverige som en gång i tiden var bäst men nu är sämst, bäst på att vara sämst.
Hoppas det kommer smugglas in 95% kokain till USA från Colombia! Alla har rätt att må bra och det gör man på Kokain, psychopaths! Ni tror mer på USAS hackare och USAS anitpyskos medecin en Colombias hackare och kokain från naturen åk dit och tugga på ett blad och se hur ni mår och åk till usas värsta kemlabb och se vad dom gör med er med era vaccin och skit, ni är verkligen skadade av allt kemiskt ni proppat i er allihop, tacka usa för det. Ni är deras virtuella robotar. Ni är lika hackade som usa är. Dom har inprogrammerat det i era hjärnor att ni skall tro att dom är bäst när dom är sämst, hallå hallå knock knock. Vakna?
Jag menar, hahahahaa! Ni ser väl för i helvete vad ni gör med er själva? Kolla i USA? Kolla i Sverige med vaccinet? Ingen har dött i Colombia av covid? Kolla som sagt vilka ni tror på och ta er en funderare på vilka som kan i framtiden. Ni ser lkikadana ut men ni kan inte se det själva, det är det som gör det läskigt. Kolla på Escobar? Han byggde upp landet medans era idoler förstör landet, ser ni?
Bra!!! Tro på mig TS! Kolla på USA's befolkning en HELT vanlig dag på videon nedan. Kolla sedan på Colombia, ser du något liknande? Knappsat. Kolla sedan i Sverige, vad ser du? Döden. DE ÄR INTE COLOMBIAS KOKAIN SOM GÖR DETTA MOT FOLK ELLER HACKARNA, DET ÄR ERA IDOLER I USA SOM TILLVERKAR KEMISK MEDECIN OCH SKADAR ER HJÄRNA PERMANENT!
https://www.youtube.com/watch?v=Bi1Kf-1qd6Y
En vanlig dag som sagt..Sluta missbruka och börja sporta istället, lyssna på putins råd