Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-27, 23:08
  #1
Medlem
Ja har rökt nu ett bra tag.. röker väl dagligen nu .. Gjort det ett tag me .. Men nu e det så här.. alltså jag blir inte stenad längre.. jag kan röka dunder.. jovisst klart jag känner det.. men Inte ALLS som förr.. aja får väl ta ett uppehåll (vi får se hur de blir med det hehe) .. Päjjz
Citera
2006-06-27, 23:20
  #2
Avstängd
LordblacKs avatar
För mycket av det goda
Citera
2006-06-27, 23:23
  #3
Medlem
Knäckebröds avatar
Chilla ett par veckor om du pallar. Under tiden hittar du på ett annat mirakel som får dig på god fot. Det brukar lösa sig så...
Citera
2006-06-27, 23:31
  #4
Medlem
ok ska ge det ett försök från och med idag faktiskt Efter ja smögat upp denna
Citat:
Ursprungligen postat av Knäckebröd
Chilla ett par veckor om du pallar. Under tiden hittar du på ett annat mirakel som får dig på god fot. Det brukar lösa sig så...
Citera
2006-06-27, 23:39
  #5
Medlem
deanjamess avatar
mitt förslag är att trappa ner, rök inte såfort du får tråkigt eller vaknar för den delen. Utan gör lite måsten gör andra saker häng me polare gå till biblan och lär dig ngt nytt.

sen när du kommer hem och är lite halvtrött så kan du ta en fet, inte 2 inte 3 inte 4 utan en, det räcker. så kommer du känna skillnad. sen ta en fet 2gng i veckan kanske så räcker det längre =)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback