2022-06-21, 18:08
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Synd att de blir en tråkig sommar igen med Sanna hon borde ha slutat för 7 år sen, jag hoppas att Björn Skifs eller Martin Stenmarck tar över och att det blir en Man nu.
Jag tror inte det får med en man eller kvinna denna gång utan det behövs en hen. Någon transperson står säkert på tur nu, gärna icke-vit så blir det jackpot 😉
Citera
2022-06-21, 18:17
Medlem
Soterns avatar
Det är dags för en könskorrigerad neger nu.
Citera
2022-06-21, 19:45
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Nytt stalltips: The Mamas & Panetoz. Häftigt med scenen full av negrer som gapar i mun på varann.
Senast redigerad av Drphilllllllllllll 2022-06-21 kl. 20:00.
Citera
2022-06-21, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
När Sanna nu slutar efter detta år lobbar jag för samma ersättare som jag lobbat för de senaste 3-4 programledarbytena.

Folklig, bra sångröst och humor. Jag talar givetvis om Björn Skifs. Han skulle vara helt perfekt för detta uppdrag.

Jag antar dock att de tycker att han är ”för gammal” och att de vill ha någon yngre.

Därför skulle jag tro att sådana som David Lindgren och Sarah Dawn Finer som redan nämnts ovan ligger bra till. David har nog dock en mycket bättre lön i Let’s Dance än vad han skulle få i Allsång på Skansen så frågan är hur pengakåt han är.

En annan kandidat är ju köttbullen Kalle Moraeus eller faktiskt även Lasse Kronér men den senare har väl inte kommit helt ut ur frysboxen efter metoo även om han har fått leda Doobiboo.

Björn är 75 år. Frågan är om han känner sig fräsch nog att köra Allsången.

Tror att det blir en man i år då de haft två kvinnor i rad, annars skulle SDF säker komma på tal. Det måste vara en artist som utöver sången även kan gå igenom rutan. Tror SVT vill ha någon som kan ge Lotta en match och fungera i upp till fem år. Mark Levengood har ju lett Victoriagalan i åratal och kan fungera, han är ingen sångare, men det var inte Anders Lundin heller.
Citera
2022-06-21, 20:10
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Björn är 75 år. Frågan är om han känner sig fräsch nog att köra Allsången.

Tror att det blir en man i år då de haft två kvinnor i rad, annars skulle SDF säker komma på tal. Det måste vara en artist som utöver sången även kan gå igenom rutan. Tror SVT vill ha någon som kan ge Lotta en match och fungera i upp till fem år. Mark Levengood har ju lett Victoriagalan i åratal och kan fungera, han är ingen sångare, men det var inte Anders Lundin heller.
Har under alla år undrat vad det är för hjärndöda idioter som ser på Allsång på Skansen. Har de inget bättre att göra?
Det är bara en massa mediokra artister, som inte har någonting att tillföra mänskligheten i det programmet,, med en äkta skånsk skorrande padda som programledare.
Senast redigerad av Rimbert 2022-06-21 kl. 20:16.
Citera
2022-06-22, 12:37
Medlem
Grandpas avatar
Förslag:
Eva Rydberg eller Danne Stråheden
Citera
2022-06-22, 23:43
Medlem
JerryCottons avatar
Tone Sekelius eller vad hen heter passar väl bra in i SVT:s värdegrund. Alt. Tusse.
Citera
2022-06-23, 19:41
Medlem
Gry Forsell skulle passa ! Att ta över efter Sanna vill säga.

Lena Philipsson är också given tycker jag.

En man ? Får återkomma.
Senast redigerad av Tissetiss 2022-06-23 kl. 19:43.
Citera
2022-06-23, 20:51
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Gry Forsell skulle passa ! Att ta över efter Sanna vill säga.

Lena Philipsson är också given tycker jag.

En man ? Får återkomma.

Lådvinsfyllot Lena PH, nej tack! En man måste det bli nu.
Citera
2022-06-24, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lådvinsfyllot Lena PH, nej tack! En man måste det bli nu.

Nä, PH inget lådvinsfyllo...
Citera
2022-06-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Dessutom är det samma allsånger år efter år, "Att angöra en brygga" och "Sånt är livet" är givna. Allsångshäftet behöver nog också en uppdatering.

Håller med - Lotta på Liseberg är mer "modernt" ur den aspekten !
Citera
2022-06-24, 00:09
Medlem
Babben skulle passa också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här