• 1
  • 2
2022-06-23, 13:42
Medlem
JustZlatans avatar
Läs denna tweet:

Citat:
Jag mötte Jimmie under en poddmiddag med andra profiler. Sa att jag gärna hade nyttjat min plattform för att jobba åt Sd. Han garvade och avfärdade mig. Sökte utlyst jobb som pressekreterare. Fick inte ens ett svar. Förutom från en kille på kansliet som ville gå på lunch och pimpla vin eftersom hans tjej hade blivit så tråkig. Hon hade nämligen precis fött deras barn och kunde inte ligga.
https://twitter.com/thereseverdun/st...71553948622848

Om detta stämmer, vilket jag tror att det gör eftersom källan är en seriös kvinna som ofta håller med SD, så undrar jag vad det är för stollar SD egentligen består av. Verkar dessa som seriösa personer på SD-kansliet?
Senast redigerad av JustZlatan 2022-06-23 kl. 13:53.
Citera
2022-06-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Läs denna tweet:

Om detta stämmer, vilket jag tror att det gör eftersom källan är en seriös kvinna som ofta håller med SD, så undrar jag vad det är för stollar SD egentligen består av. Verkar dessa som seriösa personer på SD-kansliet?

Vad tror du själv? Solklar smutskastning från någon som inte får sin vilja fram.
Citera
2022-06-23, 13:57
Medlem
Det är ett ungt parti.
Absolut att de funnits ett tag men de har bara haft en partiledare sen de kom in i riksdagen. Så tror det finns mycket oerfarenhet som delvis kan vara bra då de inte hunnit komma in i gamla hjulmönster än. Men partiet är extremt toppstyrt och vet att endel kommuner släpper i vem som vill sitta pga att det är svårt att fylla alla platser.

Men de driver en relativt bra politik förutom det faktum att de kramar om M. Men de skulle behöva 2 decennier till i riksdagen och 3 partitoppbyten innan de kan ses som helt seriösa. För nu är det inte partiet sverigedemokraterna riktigt utan mer Jimmies parti som kallt litar på att han tar rätt beslut.
Citera
2022-06-23, 13:58
Medlem
BigFatCones avatar
Jag hade trott på det om det fanns skärmdumpar i originaltweeten. Det gör det ju inte.
Citera
2022-06-23, 14:00
Therese Verdun är en intrigmakerska. Hon har via sitt Twitterkonto skaffat sig en bakväg in i den svenska så kallade ”patriothögern” och följs och retweetas ofta av män med halvstånd. Hon försöker vara någon slags EPA-Lauren Southern och gissningsvis är hon ute och fiskar i samma ärende som Southern gjorde. Therese är någon man bör ignorera med full kraft redan från början.

Sedan är SD ett skitparti för sig, men av andra skäl. Det som den här Therese Verdun påstår har helt enkelt aldrig hänt.
Citera
2022-06-23, 14:04
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Läs denna tweet:

Oseriöst vore det väl om Jimmie bara sådär under en middag nappade på att en poddare ska börja med någon slags opinionsbildning på uppgift av ett politiskt parti. Att inte få svar när man söker jobb är ju rätt vanligt. Killen som raggade känns väl oseriös i och för sig, men känns väl ungefär på samma nivå som andra sopor i olika partier gör.
Citera
2022-06-23, 14:05
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag hade trott på det om det fanns skärmdumpar i originaltweeten. Det gör det ju inte.
Original tweeten kommer från en profil som har följande meritlista i signaturen
Citat:
Obersturmbannführerin i kungliga banjoarmén.
Citera
2022-06-23, 14:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Läs denna tweet:

Inte för att jag själv är SD'are , men detta är direkt löjeväckande. En person på ett kansli raggar lite sidan om & du dra slutsatser om hela partiet. Om det här överhuvudtaget har hänt på riktigt.

Är du så här jävla efterbliven på riktigt?
Citera
2022-06-23, 14:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Original tweeten kommer från en profil som har följande meritlista i signaturen
Jag borde ha tittat närmare, då hade jag ju på en gång insett att några skärmdumpar kunde jag fortsätta se mig i himlen om.
Citera
2022-06-23, 14:11
Medlem
XaoqcHs avatar
Haha, ännu ett exempel på leopards ate my face.
Citera
2022-06-23, 14:12
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Det finns massor med äckel i SD (mest småpolitiker) men det finns äckel och dynghögar i alla partier. Skillnaden är bara att SD blir extremt mycket mer granskade än andra partier. Varje liten grej syns och hörs.
Skulle media och svenssons utan liv börja göra sak mot alla andra partier också skulle du se att det inte finns nån skillnad mellan partierna.
Men kom ihåg att det oftast är småpolitiker såna här saker handlar om! Såna som du egentligen inte behöver bry dig om.
Citera
2022-06-23, 14:13
Medlem
Emellies avatar
Tycker mig se dessa 'stollar' inom samtliga riksdagspartier, vissa partier råkar bara uppmärksammas mer än andra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in