Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-06-22, 07:36
  #37
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Jag vill dementera ditt påstående och hävda att knarket idag är mycket renare idag än i slutet av 90-talet.

Hahaha knappast jävla blattemixar
Citera
2022-06-22, 18:56
  #38
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Dom sitter inte i TV. Det här är inte 90-talet. Ja Möller var en riktig fitta. Lyssna på intervjun bara.


Nej precis folk bara avskyr dem från botten av sina hjärtan.
Möller var ändå smart och blev omtycket av dessa tv framträdanden
Ja har lyssnat, finner inte var han är en fitta.
Men du får gärna berätta vilket klockslag jag ska spola fram till där han är en fitta
Citera
2022-06-22, 19:49
  #39
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nej precis folk bara avskyr dem från botten av sina hjärtan.
Möller var ändå smart och blev omtycket av dessa tv framträdanden
Ja har lyssnat, finner inte var han är en fitta.
Men du får gärna berätta vilket klockslag jag ska spola fram till där han är en fitta

Han misshandlade, skattefuskade, och betedde sig hela 90-talet. Ett riktigt svin, precis som Clark.
Citera
2022-06-22, 19:53
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Jag vill dementera ditt påstående och hävda att knarket idag är mycket renare idag än i slutet av 90-talet.

Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Hahaha knappast jävla blattemixar

Inget som ens behöver diskuteras.

Polisen/NFC har klarlagt att drogerna idag överlag har en betydligt högre renhet.
Citera
2022-06-27, 14:11
  #41
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Inget som ens behöver diskuteras.

Polisen/NFC har klarlagt att drogerna idag överlag har en betydligt högre renhet.

Jag vid partier som kommer in men skiten slutkunden på gatan får innehåller ofta massa skit
Citera
2022-06-27, 15:48
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Jag vid partier som kommer in men skiten slutkunden på gatan får innehåller ofta massa skit

Både grossistkvalitet samt kvalitet hos slutkund mättes i undersökningen.

Det gäller tiotusentals prover utspridda över hela landet.

Att det ofta är bankat är det ingen som argumenterar emot men kvaliteten är överlag betydligt högre idag än förr i tiden.
Citera
2022-07-01, 00:33
  #43
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Hahahahahha. Valfri 15 åring blatte från Rosengård hade slagit sönder en Möller i sin prime.

Valfri finnig 14 årig svensk brillorm hade knullat valfri 15 årig blatte från Rosengård man mot man, Problemet här är att blatten från Rosengård aldrig kommer va själv, Kommer ha poppat bollar på burk o hellre skjuter/hugger än blir förnedrad.

Glöm inte bort vilka dessa herrar krigat med, Hur öppet dom gjorde det, Hur majoriteten klarade sig, Hur dom stängt ner åtskilliga gäng o mc-klubbar helt bestående av adidas-riddare samt hur många just adidas-riddare det finns inom Red n White crew samt hur dom har tusentals anda hojåkare i landet som bokstavligen hade sugit kuk för att få bli medlemmar så nog finns kapacitet till att ta över allt igen, Är ju dock rätt uppenbart att det intresset ej finns idag, Bättre att tvätta pengar genom företag etc än att sälja kola o slåss med babbar. Nu är jag knappast ett fan, Men är nog x antal som skulle stå i kö för att dra in pansarvärnsskott rakt igenom köksfönstret på närmaste järva-gängs tillhåll OM det skulle behövas mot löftet om en väst.
Citera
2022-07-01, 13:06
  #44
Medlem
Möller är simpel knarklangare. Det är inget som skiljer honom från andra kriminella. Samma pack.
Citera
2022-07-01, 15:56
  #45
Medlem
Soterns avatar
En tattarjävel bara.
Citera
2022-07-02, 22:15
  #46
Medlem
100% ja han är mer mys gangster än makkan dp t ex
Citera
2022-07-08, 12:01
  #47
Medlem
Akvavitaes avatar
Vet inte så mycket om Möller. Han är väl som andra kriminella. Men ja det är väl schysst att man kan relatera till hans hudfärg…
Citera
2022-07-09, 12:49
  #48
Medlem
Idag garanterat. Men han och hans närmaste var inga roliga typer när de var unga på 80-/90-talet. Det var ganska många som fick stryk oprovocerat när gruppen ville göra sig ett namn. För att inte tala om hur de behandlade andra helt fredliga mc-klubbar. Många svensson mc-killar fick rejält med stryk bara för att de inte förstod poängen med att utropa Möllers grupp som kungar över mc-världen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback